اگر مصوبه مجلس نبود آمریکا اصلا به میز مذاکره برنمی گشت

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در توئیتی به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه اگر قانون مجلس نبود،مذاکرات در اسفند ۹۹ به نتیجه می رسید، اشاره کرد.
سید نظامالدین موسوی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی،در توئیتی نوشت:
رئیس جمهور محترم دوباره مدعی شدند اگر مصوبه آذرماه مجلس نبود، اسفندماه همه تحریم ها لغو می شد.
آقای روحانی! ۳ماه پیشکش، شما ۸سال وعده لغو تحریم ها را دادید اما تحریمها نه لغو که اضافه شد.
ضمناً عناصر موثر دولت خودتان معتقدند اگر مصوبه مجلس نبود آمریکا اصلا به میز مذاکره برنمی گشت
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی