اگر وزیر آموزش و پرورش برنامه علمی در خصوص عدالت آموزشی ندارد سریعاً برکنار شود
عاملی امام جمعه اردبیل:
🔺اعلام نتایج کنکور امسال یک هشدار بزرگی برای مسئولین دارد این نتایج نشان می دهد که تبعیض بزرگ آموزشی و بی عدالتی در سیستم آموزش کشور رخ داده است از چهل نفر اول دانش آموز برگزیده کشور در کنکور سراسری فقط یک دانش آموز در مدرسه دولتی عادی درس خوانده است! بقیه همه از مدارس استعدادهای درخشان و غیرانتفاعی های خاص است این حکایت از شکاف بزرگ آموزشی می کند توجه شود
🔺دولت و مجلس سال های سال آموزش و پرورش را به امان خود رها کرده اند و وزرای مربوطه هیچ فکری برای عدالت آموزشی و اکثریت دانشآموزان کشور نکردهاند در این خصوص از دولت و مجلس میخواهیم سریعاً از حقوق اکثریت دانش آموزان دفاع کنند.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی