باتصویب لایحه ،حقوق بازنشستگان یک میلیون و۶۰۰هزار تومان افزایش می یابد🤔
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

باتصویب لایحه ،حقوق بازنشستگان یک میلیون و۶۰۰هزار تومان افزایش می یابد🤔

باتصویب لایحه ،حقوق بازنشستگان یک میلیون و۶۰۰هزار تومان افزایش می یابد🤔
باتصویب لایحه ،حقوق بازنشستگان یک میلیون و۶۰۰هزار تومان افزایش می یابد🤔 اعتبار ۵۵ همتی برای اجرای لایحه دو فوریتی افزایش حقوق‌ها نیاز است 🔰میرتاج الدینی نماینده مجلس 🔻 این لایحه مربوط به افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان کشوری و لشکری است و درکمیسیون بودجه مجلس بررسی شده و به تصویب می‌رسد و بر اساس برآوردها، […]

باتصویب لایحه ،حقوق بازنشستگان یک میلیون و۶۰۰هزار تومان افزایش می یابد🤔

اعتبار ۵۵ همتی برای اجرای لایحه دو فوریتی افزایش حقوق‌ها نیاز است

🔰میرتاج الدینی نماینده مجلس

🔻 این لایحه مربوط به افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان کشوری و لشکری است و درکمیسیون بودجه مجلس بررسی شده و به تصویب می‌رسد و بر اساس برآوردها، اجرای آن به ۵۵ همت اعتبار نیاز دارد.
🔻 در این لایحه ۲۰ درصد حداقل‌ها افزایش می‌یابد که این افزایش برای شاغلان مبلغ یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و برای بازنشستگان مبلغ یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است. در صورت تصویب افزایش پنج درصد تناسب سازی حقوق‌ها نیز ۵۰۰ هزار تومان به حقوق بازنشستگان افزوده می‌شود.

🔻افزایش ۳۰ درصدی حقوق در کمیته امداد درنظر گرفته شده است‌، کل بودجه عمومی دولت مبلغ ۱۴۰۰ همت (هزار میلیارد تومان) است و اعتبارات تبصره ۱۴ که در بودجه می‌آید در اعتبار سرجمع بودجه حساب نمی‌شود و قانون جداگانه‌ای دارد.
🔻 مبلغ ۶۳۰ همت در این تبصره پول داریم که حدود ۴۰۰ همت آن مربوط به یارانه گندم، یارانه دارو، یارانه نقدی(۲۵۰ همت) و … است و برای افزایش حقوق در لایحه دولت نیز به ۵۵ همت اعتبار لازم داریم که معادل یک پنجم یارانه نقدی است.
🔻 باقی تبصره ۱۴ مربوط به کمیته امداد، بهزیستی و بیمه سلامت است. تمامی این اقدامات در هر زیر شاخه‌ای، تلاش برای رضایتمندی مردم بوده تا بتوانیم مقداری از سختی‌های مردم را کاهش دهیم و به آن‌ها در تامین معیشت خود کمک کنی

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیاز: 19

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

  1. سلام خسته نباشید
    بزرگترین درد ومشکل،مشکل اقتصادیه که بر دیگرزمینه های زندگی …بی تاثیر نیست ..بجنبید مسئولان
    رتبه بندی رو اینقدر کش وقوس دار نکنید…احکام رو..بزنید..
    بی شک حجم کار سنگینه اما باتوجه به زمان صرف شده ..نوعی تعلل ‌و..حس میشه

    به این نظر امتیاز بده
پشتیبانی سایت