بخشنامه افزایش وام آموزش وپرورش در سال1405
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

بخشنامه افزایش وام آموزش وپرورش در سال1405

دو برابر شدن وام‌های «مرابحه» و «مهربانی» فرهنگیان | جزئیات مبلغ، سود و بازپرداخت به گزارش کارگزین خبر، طبق بخشنامه جدید وزارت آموزش و پرورش که امروز برای مناطق ارسال شده است، مبالغ وام‌های «مرابحه» و «مهربانی» ویژه فرهنگیان افزایش یافته و دو برابر شده است. بر اساس این ابلاغیه، فرهنگیان واجد شرایط می‌توانند مطابق […]

دو برابر شدن وام‌های «مرابحه» و «مهربانی» فرهنگیان | جزئیات مبلغ، سود و بازپرداخت


به گزارش کارگزین خبر،

طبق بخشنامه جدید وزارت آموزش و پرورش که امروز برای مناطق ارسال شده است، مبالغ وام‌های «مرابحه» و «مهربانی» ویژه فرهنگیان افزایش یافته و
دو برابر شده است.

بر اساس این ابلاغیه، فرهنگیان واجد شرایط می‌توانند مطابق ضوابط اعلامی، از تسهیلات جدید با سقف‌های به‌روزرسانی‌شده استفاده کنند. این اقدام در راستای تقویت
حمایت‌های مالی از جامعه فرهنگیان و افزایش دسترسی به منابع اعتباری ارزیابی می‌شود.

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد امتیاز: 79

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

  1. سلام. اینگونه خبرها یا مثلاً خبر بازگشت اینترنت بین‌الملل در چنین اوضاع اقتصادی فلاکت‌بار و شرایط جنگی ناپایدار، فقط برای منحرف کردن افکار عمومی از اَبَرتورم تازنده و گرانی‌های جهنده است که دست‌پخت دولت ناتوان فعلی می باشد. چه پارادوکس مسخره‌ای: حقوق کف معلمان/سقف بلند وام!

    به این نظر امتیاز بده
  2. با سلام و عرض ارادت در این تورم افسارگسیخته با ۵۰ میلیون تومان وام مهربانی برای یک معلم چه کار میشه کرد حداقل ین وام‌ها را با مبالغ بیشتری پرداخت کنید تا قشر زحمتکش و خدام آموزش و پرورش که در بین کارمندان دولت کمترین دریافتی را دارند بتوانند گرهی از مشکلات زندگی خود را حل کنند افزایش وام والسلام

    به این نظر امتیاز بده
  3. باعرض سلام وخسته نباشیدرفاه اداره بایدزحمت بکشدوامهای قرض والحسنه برای فرهنگیان فراهم کندچون نسبت به اداره های دیگرآموزش وپرورش خیلی مظلوم واقع گرفته الان بادانشگاه حالاگاز وبرق نمیگم که منبع درآمددارنددانشگاه پاداش.عیدی .کازانه ..اضافه حقوق نسبت به فرهنگیان خیلی بهترممنون حداقل بااین وامهای قرض والحسنه دلگرمی میدهیدباتشکر

    به این نظر امتیاز بده
پشتیبانی سایت