دو برابر شدن وامهای «مرابحه» و «مهربانی» فرهنگیان | جزئیات مبلغ، سود و بازپرداخت
به گزارش کارگزین خبر،
طبق بخشنامه جدید وزارت آموزش و پرورش که امروز برای مناطق ارسال شده است، مبالغ وامهای «مرابحه» و «مهربانی» ویژه فرهنگیان افزایش یافته و
دو برابر شده است.
بر اساس این ابلاغیه، فرهنگیان واجد شرایط میتوانند مطابق ضوابط اعلامی، از تسهیلات جدید با سقفهای بهروزرسانیشده استفاده کنند. این اقدام در راستای تقویت
حمایتهای مالی از جامعه فرهنگیان و افزایش دسترسی به منابع اعتباری ارزیابی میشود.
سلام. اینگونه خبرها یا مثلاً خبر بازگشت اینترنت بینالملل در چنین اوضاع اقتصادی فلاکتبار و شرایط جنگی ناپایدار، فقط برای منحرف کردن افکار عمومی از اَبَرتورم تازنده و گرانیهای جهنده است که دستپخت دولت ناتوان فعلی می باشد. چه پارادوکس مسخرهای: حقوق کف معلمان/سقف بلند وام!
با سلام و عرض ارادت در این تورم افسارگسیخته با ۵۰ میلیون تومان وام مهربانی برای یک معلم چه کار میشه کرد حداقل ین وامها را با مبالغ بیشتری پرداخت کنید تا قشر زحمتکش و خدام آموزش و پرورش که در بین کارمندان دولت کمترین دریافتی را دارند بتوانند گرهی از مشکلات زندگی خود را حل کنند افزایش وام والسلام
باعرض سلام وخسته نباشیدرفاه اداره بایدزحمت بکشدوامهای قرض والحسنه برای فرهنگیان فراهم کندچون نسبت به اداره های دیگرآموزش وپرورش خیلی مظلوم واقع گرفته الان بادانشگاه حالاگاز وبرق نمیگم که منبع درآمددارنددانشگاه پاداش.عیدی .کازانه ..اضافه حقوق نسبت به فرهنگیان خیلی بهترممنون حداقل بااین وامهای قرض والحسنه دلگرمی میدهیدباتشکر