برگزاری آزمون برای دریافت کد استخدامی❗
قاسمی پور در ابتدا شرط داشتن کد استخدامی را برای همه معلمان رد و اظهارکرد: زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد، عدهای استخدام شدند که شامل طرح مهرآفرین قرار گرفتند؛ این معلمان پیمانیاند و هنوز رسمی نیستند. معلمانی که شامل طرح مهرآفرین هستند؛ همچنان ساماندهی نشدهاند. همچنین برخی دیگر نیز که به صورت پیمانکاری مشغول به کارند و هنوز رسمی نیستند مشمول دریافت این کد شدهاند. برای اخذ کد ذکرشده، تنها سه استان در کشور باقیمانده اند که مشکل آنها نیز رفع میشود
قاسمی پور ادامه داد: برنامهی دولت برای رفع این مشکل، برگزاری آزمون داخلی از معلمان فاقد کد استخدامی است که پس از آن کد مربوطه، به آن ها تعلق میگیرد. این موضوع متوجه معلمان حق التدریسی نیست و تنها شامل معلمان رسمی می شود. مجلس از طریق وزیر آموزش و پرورش پیگیر بوده و قرار بر این شد که برای تابستان جاری، آزمون داخلی برگزار شود و کد استخدامی برای رتبهبندی به معلمان تعلق میگیرد
سلام استان فارس کی ازمون برگزار میکنه
سلام ازمون کی برگزار میشه