شیوا قاسمی پور عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش با اشاره به عملکرد بودجه وزارت آموزش و پرورش، گفت:
🔹طرح مولدزایی از اموال مازاد دستگاههای دولتی، بهترین راهکار برای درآمدزایی در وزارت آموزش و پرورش است
🔹بر اساس گزارش مرکز پژوهشهای مجلس تا پایان آبان ماه از کل اعتبارات هزینهای عمومی وزارت آموزش وپرورش، ۶۷.۵ درصد یعنی معادل ۱۳۱هزار میلیارد تومان تخصیص یافته که از این مبلغ ۹۰.۱۱ درصد صرف پرداخت حقوق و دستمزد شده است.
🔹هرگاه بودجه این وزارتخانه را افزایش دادیم، دولت ما را متهم به ایجاد ناترازی و افزایش سقف بودجه میکند.
#کارگزینی_آموزش_و_پرورش
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اخبار کارگزین خبر
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی