تا دی ماه تمام احکام فرهنگیان باید صادر گردد
نوری، وزیر آموزش و پرورش در دیدار با معلمان شهرستانهای کنگاور:
با تلاش ارزیابان اکثر امتیازات رتبهبندی به فناوری استان ها و مناطق که توسط ارزیابان تایید شده اند، ارسال شده که ملاک امتیازات نهایی ، همین امتیازات است.که جمع دو امتیاز ؛امتیاز کلی فرهنگیان عزیز می باشد.
اجرای فرایند پایانی طرح رتبه بندی در کشور آغاز شده است، و تا دی ماه تمام احکام فرهنگیان باید صادر گردد.
همکارانی که بعد از پیامک تایید به امتیاز رتبهبندی خود اعتراضی داشته باشند ،سامانه این همکاران دوباره به مدت ۲۴ ساعت باز خواهد شد تا نسبت به بارگزاری مجدد مدارکی که فراموش کرده بودند اقدام کنند.
با توجه به گستردگی جامعه فرهنگیان و لزوم دقت در انجام این طرح، طبیعی است که سرعت کار باید اندکی افزایش پیدا کند.
چرا لبنک میدید به سامانه رتبه بندی ولی وارد تبلیغات پیامرسان تخمی ایتا میشه؟ شاشیدم به ابتکارتون
دی ماه تمام شد هیچ حکمی صادر نشد احتمالا دی ماه ۱۴۰۲ وطلیعه سال ۱۴۰۳ می باشد آقا وزیر حالا کامت شیرررررریییین
این دیماه که تمام شد شاید منظور بهمن بوده
تا دی ماه🤣🤣🤣آخه خود خبر ۳۰ دی هست آخرین روز دی ماه
دیماه هم تمام شد بیلیاقت دروغگو
دی ماه ک تموم شد اشگ
خب رفتیم تو بهمن ماه خبری نیست
گمان نیه کم فلانی.
دوچرخه گی ش برانی
دی ماه مگه تمام نشد،منظورش چیه گفته دی ماه
دی ماه مگه تمام نشد،چرت میگه
دیماه که تموم شده ..
منظورتون کدوم دیماه؟؟
رتبه بندی بازنشستگان ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ چی شد؟ انگار مسئولین روزه سکوت گرفتن؟!!!
کدوم دی ماه؟
خیر ۱ دی ماه چرا مجددا منتشر می کنی. واقعا!!!!!!!!
حالا اگه واقعیت میگی این پیام رو منعکس کن.
کدوم دی ماه؟
بازدروغی دیگر،دی ماه تمام شد ولی رتبه بندی کامل برای سایرین وبرای بازنشستگان مهر۱۴۰۰ اجرا نشد