تدریس موظف معلمان مدارس غیر دولتی ۲۴ ساعت در هفته، منتظر طرح در صحن علنی مجلس
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی:
در پاسخ به این سوال که آیا معلمان مدارس غیردولتی، رسمی میشوند، اذعان کرد: در مدارس غیر دولتی نیروهای خارج از استخدام دولت داریم و طبیعی است که نمیخواهیم این نیروها را از دست بدهیم اما به دنبال اقداماتی برای بهبود معیشت آنان خواهیم بود.
محمودزاده افزود: در گام اول این تصمیم را داریم که معلمان ۲۴ ساعته شوند یعنی در هفته ۲۴ ساعت موظف به تدریس باشند و بیش از آن ساعت تدریس، اضافه کاری برای آنان محاسبه شود؛ این پیشنهاد خوشبختانه در کمیسیون آموزش مجلس هم مورد تأیید قرار گرفت و در حال حاضر منتظر تأیید در صحن علنی مجلس هستیم.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی