اخبارفرهنگیانپربازدید امور اداریپرطرفدارترین اخباری داغ امروز

تعیین نمره اول تا ششمی ها چگونه است؟

اتمام سال تحصیلی ابتدایی‌ها، ۳۱ اردیبهشت
تعیین نمره اول تا ششمی ها چگونه است؟
ارزشیابی در دوره ابتدایی، کیفی – توصیفی است و معلمان بر اساس شواهد و مستنداتی که در فرایند یاددهی – یادگیری جمع‌آوری کرده اند و همچنین بر اساس ارزیابی‌های عملکردی که انجام می‌دهند، می‌توانند نتایج ارزشیابی دانش‌آموزان را ثبت کنند.
با توجه به پایان سال تحصیلی در ۳۱ اردیبهشت، معلمان و مدیران مدارس فرصت دارند تا ۱۰ خرداد در دوره ابتدایی، نتایج نهایی را ثبت کنند.
حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام موارد فوق، در واکنش به برخی شایعات غیررسمی مبنی بر اینکه آموزش و پرورش از معلمان خواسته است که سخت نگیرند و همه را قبول کنند، می‌گوید: به هیچ‌وجه درست نیست. همواره تأکید داشتیم که همه استانداردها در خصوص آموزش و ارزشیابی رعایت شود، چون به نفع دانش‌آموزان است که هم در سال گذشته رعایت شد و هم امسال به همین شکل است.

وزیر آموزش و پرورش نیز در این باره تاکید کرد که در ارزشیابی‌های غیرحضوری، اختیار را به شورای مدرسه داده‌ایم و می‌توانند از روش‌های مختلفی برای سنجش پیشرفت دانش آموزان استفاده کنند. معلم مهمترین عامل ارزشیابی است و مهم این است به ارزیابی دقیقی از وضعیت تحصیلی دانش آموزان خودش برسد

جزوه کتاب سوالات استخدام آموزش وپرورش
ثبت اصلی نوین استخدام آموزگاری 1404 در ایتا اینجا کلیک کنید
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید