تغییر شکل رتبهبندی
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:
اولین کاری که رتبهبندی میکند این است که قد معلمان را به لحاظ کیفیت، مهارت و علم میسنجد و اگر حقوق معلمان 25 درصد بیشتر از حقوق متوسط کارکنان دولت که الآن حدود 6 و نیم میلیون تومان است باشد،
حقوق معلمان یک میلیون و 750 هزار تومان افزایش مییابد و اگر 50 درصد اِعمال شود 3 میلیون و 200 هزار تومان افزایش مییابد که این نیز خوب است و برای معلمان حدود 3 تا 5 میلیون تومان افزایش حقوق رقم میزند.
پیشنهاد این است معلم پایه، معلم ارشد، معلم خبره، معلم کارامد و استاد معلم را داشته باشیم که استاد معلم بالاترین افزایش حقوق را خواهد داشت
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی