تغییر در آییننامه رتبهبندی معلمان
🔴 براساس رأی دیوان عدالت اداری:
دیگر عنوان «فاقد رتبه» وجود ندارد. معلمانی که پس از ارزیابی اولیه حد نصاب رتبههای پنجگانه را کسب نکنند، به صورت مستقیم در رتبه آموزشیار معلم (رتبه قطعی) قرار میگیرند.
پیشتر «فاقد رتبهها» یک سال فرصت داشتند مجدداً ارزیابی شوند، اما این فرصت حذف شد.
بنابراین از این پس، افرادی که موفق به کسب رتبه بالاتر نشوند، ۴ تا ۵ سال در رتبه آموزشیار معلم باقی میمانند.
می خواهم بگویم هیچ عاملی مثل فقر اقتصادی یک معلم منجر به سقوط علم دریک جامعه نمی شود اگر به فکر آینده این مملکت هستید مشکل اقتصادی معلم راحل کنید تا بتواند پاسدار درخت انسانیت وبالندگی فرزندان ایران زمین باشد این نظراتی که بعض مسولین میدهند کلاه برداری روشنفکرانه است که به درد خودشان میخورد نه فرهنگیان
تازه معلمان امسال ۱۴۰۴ که رفتند سر کلاس,، کی رتبه بندی میشوند ؟ همین امسال یا سال آینده ؟؟
کجای دنیا آدم با ۲۵ سالسابقه را یهو می آن می گن چرا این مدارک را نداری که بهت رتبه بدهیم؟بریم مدرک جعل کنیم؟برای ورودی ها می شد .باید قدیمی ها را با مدرک و سابقه می سنجیدند.حق ما گردن کی هست؟
واقعا با این حقوقی که میدید به معلم شان اون را پایین میاورید و انگیزه کاری و در واقع آینده کشور رو که دست بچه هاست بخطر میندازی. یک معلم به اندازه سه نفر بخاطر کمبود نیرو در مدارس کار میکند چطور انتظار کیفیت آموزش دارید؟
تو هیچ وزارتخانه ای رتبه نیست وحقوق بالاست ولی برای اضافه کردن دوقرون برای معلم هزار تا رتبه وکاغذ بازی لازمه به جای اینکارها فوق العاده ویژه وخاص بدهید با حقوق ۲۰ تومنی، معلم بیست طبقه زیر خط فقره تمام کارمندان وکارگران الان ۵۰ تومن می گیرن فقط وضع معلم اینجوریه حتی اجازه ثبت نظر هم نمی دید
تو هیچ وزارتخانه ای رتبه نیست وحقوق بالاست ولی برای اضافه کردن دوقرون برای معلم هزار تا رتبه وکاغذ بازی لازمه به جای اینکارها فوق العاده ویژه وخاص بدهید با حقوق ۲۰ تومنی، معلم بیست طبقه زیر خط فقره تمام کارمندان وکارگران الان ۵۰ تومن می گیرن فقط وضع معلم اینجوریه
سلام
کسایی ک پارسال فاقد رتبه شدن امسال میتونن بارگذاری کنن چیزی یا این قانون برای استخدامی های ۴۰۳ هم هست؟؟
سلام هنوز رتبه یندی نیمه دوم 1400 پرداخت نشده، فقط موندید که جلوی وزارت خانه اجتماع کنند، شما بیشتر هدفتون مخالفت با نظام است که ملت را سر گردان می کنید