تفاوت صندوق تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری ما دونوع صندوف داریم صندوق بازنشستگی کشوری صندوق تامین اجتماعی که هر دونوع صندوق مزایا و معایب خودش دارد. نمی توان به شخص گفت کدام یک بهتر است چون کل سابقه شخص به انتخاب صندوق داردو احتمال تغییر ات در صندوق امرنسبی می باشددر صندوق بازنشستگی کسور مازاد بر۳۰سال ندارد. اما در تامین اجتماعی وجود دارد .درصندوق کشوری کسر مقرری ماه اول در تبدیل وضعیت وجود دارد . اما در تامین اجتماعی مقرری ندارد .درصندوق کشوری کسرافزایش حقوق و مزایا وجود دارد. ا مادرتامین اجتماعی وجود ندارد.درصندوق کشوری سقف حقوق پاداش نداریم. اما در تامین اجتماعی سقف حقوق داریم درصندوق کشوری حقوق شخص در زمان مرخصی زایمان استعلاجی پرداخت می شود اما در پرداخت تامین اجتماعی شرایط خاص خودش دارد https://telegram.me/joinchat/CknxQT6oRzGCeZjifErrdgدر صندوق کشوری برای کارمند شرایط پرداخت نسبت به تامین اجتماعی به نسبتا در زمینه پرداخت ها مقداری بهتر می باشد. در هنگام تغییر صندوق دقت لازم و مشورت کافی انجام شود . چون تغییر هر صندوق از تامین اجتماعی به صندوق کشوری یا برعکس در صورتی که شخص سابقه داشته باشد باید مابه التفاوت آن که مبلغ زیاد می باشد باید پرداخت کند
ttps://telegram.me/joinchat/CknxQT6oRzGCeZjifErrdg
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی