ثبت‌نام برای نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد آغاز شد+لینک آدرس سایت

ثبت‌نام برای نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد آغاز شد+لینک آدرس سایت

نقل انتقالات آزاد
ثبت‌نام برای نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد آغاز شد ? ثبت‌نام برای نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول سال تحصیلی 1401_ ۱۴۰۰ آغاز شد. ? متقاضیان برای ثبت نام می توانند به سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را کامل کنند. […]

ثبت‌نام برای نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد آغاز شد

? ثبت‌نام برای نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول سال تحصیلی 1401_ ۱۴۰۰ آغاز شد.

? متقاضیان برای ثبت نام می توانند به سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را کامل کنند.

 

 

دانشجوی گرامی
 
با سلام،
لطفا با توجه به مطالب ذیل، پس از مطالعه دقیق آیین نامه نقل و انتقال دانشجویی نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه منادا اقدام نمایید.
 

 

۱- زمان ثبت درخواست واجدین شرایط نقل و انتقالات دانشجویی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، از تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ لغایت ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ می باشد. 
۲- با اطلاع کامل از مفاد آیین نامه میهمانی و انتقال دانشجویان، متناسب با شرایط خود، ماده درخواستی را انتخاب نمایید. (تغییر نوع درخواست در زمان مقرر ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویی در سامانه منادا، حداکثرتا ۲۴ ساعت پس از ثبت درخواست، بدون پرداخت هزینه بررسی مدارک امکان پذیر خواهد بود و پس از آن صرفا در زمان مقرر با پرداخت هزینه بررسی مدارک امکان ثبت مجدد درخواست وجود خواهد داشت.)
۳-بعد از مرحله هزینه درخواست، مقتضی است برای تکمیل فرایند و دریافت کدرهگیری نسبت به تایید نهایی و دریافت شماره پرونده درخواست خود اقدام نمایید.
۴- ثبت درخواست با شماره دانشجویی مندرج در سند احراز هویت ( ۹ رقمی ) و کدملی امکان پذیر است. ( شماره دانشجویی سامانه آموزشیار قابل بهره برداری برای ثبت درخواست نمی باشد.)
۵-  از سپردن ثبت درخواست به افراد دیگر خودداری نمایید.
۶- آخرین وضعیت درخواست های مواد ثبت شده بر اساس مفاد آیین نامه نقل و انتقال دانشجویی به صورت آنلاین در سامانه قابل مشاهده خواهد بود.
 
 
 

تذکر مهم ۱:پس از اتمام زمان ثبت درخواست نقل و انتقال، امکان ویرایش تبصره و ماده انتخابی وجود ندارد. لذا قبل از انتخاب ماده مورد نظر شرایط موجود در آیین نامه را به دقت مطالعه نمایید.

تذکر مهم۲:صحت کلیه مدارک و مستندات بر عهده دانشجو می باشد و در صورت عدم صحت مدارک ارایه شده در هر مرحله از فرایند رسیدگی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

تذکر مهم ۳: در صورت عدم امکان ورود با اطلاعات هویتی و مشاهده خطای ” اطلاعات شما در بانک موجود نمی باشد”  از طریق   ارسال پیام   به مدیر سیستم موضوع را گزارش فرمایید.

 

لازم به ذکر است کلیه دانشجویان متقاضی، می بایست دارای شرایط عمومی مندرج در شیوه نامه باشند.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

پشتیبانی سایت