ثبتنام دانشآموزان کلاس اولی الکترونیکی شد/ آغاز غربالگری کلاس اولیها از اول خرداد
رضوان حکیمزاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش :
? دستورالعمل نهایی ثبتنام در سال تحصیلی آینده را به زودی ابلاغ خواهیم کرد. تصمیم برآن شده است که برای ثبتنام بیشترین استفاده از فناوری را داشته باشیم.
? برای تهیه زیرساختها و تمهیدات ثبتنام الکترونیک، مرکز فناوری وزارت آموزش و پرورش کارگروهی را فعال کرده است و بر روی این بستر خوب کار شده؛ با توجه به اجرای آزمایشی که انجام شده است تصور میکنم مشکل خاصی پیش نیاید.
? در مناطق محرومی که زیرساختهای فناوری را نداریم و در آنجا امکان مراجعه حضوری برای ثبتنام وجود دارد، مشکلی از این جهت نخواهد بود؛ اما در اکثر شهرها با توجه به آماری که از کاربران شاد داریم اکثریت امکان دسترسی به فضای مجازی را دارند. در عین حال هیچ کودکی به دلیل اینکه زیرساخت فناوری ندارد از ثبتنام جا نمیماند.
? خانوادهها برای ثبتنام نگرانی و عجله نداشته باشند؛ امسال بازه زمانی وسیع تر است و همه تلاش ما این است که سلامتی و حفظ شرایط ایمن برای ثبتنام اولویت نخست باشد.
? کلاس اولیها باید برای غربالگری به پایگاههای سنجش سلامت مراجعه کنند هماکنون چون اکثر مدارس فضایشان خالی است برای شروع غربالگری طی توافق با سازمان و آموزش وپرورش استثنایی می توانیم از اوایل خرداد کار را شروع کنیم؛ بنابراین مشکل تراکم زیاد در یک زمان معین را نخواهیم داشت./تسنیم
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی