ثبت نام آزمون استخدامی ۱۴۰۱ جدیدآموزش و پرورش در روزهای آتی | تاریخ آزمون استخدام اموزش و پرورش بزودی
ثبت نام آزمون استخدامی ۱۴۰۱ آموزش و پرورش در روزهای آتی
مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور کیفیت بخشی منابع انسانی با اشاره به اینکه کلیات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش نهایی شده اعلام کرد: فراخوان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از همین هفته (روزهای آتی) آغاز می شود.
مهندس سجاد صدیق مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور منابع انسانی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش در گفتگوی اختصاصی گفت: با پیگیری وزیر محترم آموزش و پرورش و با جلسات متعددی که با سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی داشتیم، موفق شدیم مجوز های لازم برای جذب نیرو و استخدام از طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان اخذ کنیم.
مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور منابع انسانی درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی ۱۴۰۱ آموزش و پرورش اظهار داشت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر اساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان قبل از سال ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود و فرآیند بررسی و جذب پذیرفته شدگان بعد از سال و در ماه های ابتدایی سال ۱۴۰۲ (ادیبهشت ماه) صورت خواهد پذیرفت.
به گزارش شناسنامه قانون، پیش از این نیز لطیفی رییس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره برگزاری آزمون استخدامی ۱۴۰۱ در دستگاههای دولتی گفته بود: سازمان اداری و استخدامی برای برگزاری آزمون ملاحظه سنجش را دارد و اگر سازمان سنجش بتواند شرایط و امکانات برگزاری آزمون استخدامی را فراهم کند، ما آماده برگزاری آن هستیم.
شرایطش چیه ؟
تعداد استخدام برابر با کمبود آموزش و پرورش نیست آموزش و پرورش حدود ۱۷۰هزار کمبود معلم دارد این در حالی است که سالانه تعداد ۳۵هزار بیشتر نمی تواند جذب کند و این یعنی تقریبا یک سوم با این همه جوان فارغ از تحصیل بیکار امیدواریم هم وضعیت سهمیه جذب بیشتر شود هم فکری برای اشتغال و ازدواج این جوانان لایق و شایسته بخصوص در شهرستان ها و مناطق محروم که نه کارخانه ای است نه شغل مناسبی .
سلامفوقدیپلمحقوقهممیتوانددرآزمونشرکتکنه
بنده مدرک کارشناسی ام الهیات و معارف اسلامی و مدرک کار شناسی ارشدم تاریخ و فرهنگ تمدن اسلامی هست
سوالم اینه بنده باید به دبیر تاریخ شرکت کنم یا دبیر معارف اسلامی
سلام ایا رشته مدیریت صنعتی هم میتونه شرکت کنه؟؟؟
سلام خسته نباشید خواستم بگم اموزش و پرورش قسمت خدمات استخدامی دارد یا نه پدرم ومادرم فوت کردند و بیکارهستم دپیلم برق صنعتی دارم
ی سوال آزمون ماده ۲۸ تاچه سالی برگزار میشه
به ماگفتن نیرو خدماتی هم مدارس میگیرن وباید ثبت نام کنیم ولی مرتب امروز وفردا میکنن اطلاع نداریم ازاینکه کی بالاخره انجام میشه وباید بریم توسایت سنجش ثبت نام کنیم وازمون بدیم براخدمتگزاری
به ماگفتن نیرو خدماتی هم مدارس میگیرن وباید ثبت نام کنیم ولی مرتب امروز وفردا میکنن اطلاع نداریم ازاینکه کی بالاخره انجام میشه وباید بریم توسایت سنجش ثبت نام کنیم وازمون بدیم براخدمتگزاری