🔹شیوه نامه نظام رتبه بندی معلمان با تاریخ اجرا ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
📌برای احراز هر رتبه امتیاز نهایی ملاک نیست و هر فرد باید حداقل هر شایستگی و تجربه را کسب کند.
امتیاز بیشتر در یک شایستگی، کسری دیگری را جبران نمی کند.
◽️ حداقل امتیازات نهایی (کلی) برای احراز رتبه ها:
▫️رتبه ۱ آموزشیار معلم ۴۶۰ امتیاز
▫️رتبه ۲ مربی معلم ۵۳۰ امتیاز
▫️رتبه ۳ استادیار معلم ۶۰۰ امتیاز
▫️رتبه ۴ دانشیار معلم ۷۵۰ امتیاز
▫️رتبه ۵ استاد معلم ۹۰۰ امتیاز.
▫️آموزشیار معلم [۴۵% مجموع امتیازات حق شغل و حق شاغل و فوق العاده شغل]
▫️مربی معلم [۵۵% مجموع امتیازات حق شغل و حق شاغل و فوق العاده شغل]
▫️استادیار معلم [۶۵% مجموع امتیازات حق شغل و حق شاغل و فوق العاده شغل]
▫️دانشیار معلم [۷۵% مجموع امتیازات حق شغل و حق شاغل و فوق العاده شغل]
▫️ استاد معلم [۹۰% مجموع امتیازات حق شغل و حق شاغل و فوق العاده شغل]
این جدول چیز جدیدی نیست که نوشتین، حالا دوسال از این جدول باخبرم، لطف کنید خبرهای جدید بنویسید
کاش یک ناظری هم برای اجرا بود تا حداقل سوال کنه چرا بازنشستگان ۱۴۰۱ که مشمول قانون رتبه بندی شدند. احکاشان اصلاح نشده و یکسال است که در انتظار صدور احکام اند.
از وزیر محترم آموزش و پرورش تقاضا داریم تا پیگر فوق العاده ویژه ۵۰ درصد معلمان هم باشد