جزییات واریز مبلغ علی الحساب رتبه بندی با حقوق مردادماه معلمان
4 از 8 رای
جزییات واریز مبلغ علی الحساب رتبه بندی با حقوق مردادماه معلمان مبلغ علی الحساب رتبه بندی که از قرار ماهانه ۱/۵ میلیون و بابت ۸ تا ۱۰ ماه پرداخت می شود ، شامل همه همکاران می شود ( مجموعا ۸۰۴ هزار معلم، نه فقط کسانی که مدارک بارگذاری کرده اند) وصول اعتبار از خزانه در […]
جزییات واریز مبلغ علی الحساب رتبه بندی با حقوق مردادماه معلمان
جزییات واریز مبلغ علی الحساب رتبه بندی با حقوق مردادماه معلمان
مبلغ علی الحساب رتبه بندی که از قرار ماهانه ۱/۵ میلیون و بابت ۸ تا ۱۰ ماه پرداخت می شود ، شامل همه همکاران می شود ( مجموعا ۸۰۴ هزار معلم، نه فقط کسانی که مدارک بارگذاری کرده اند)
وصول اعتبار از خزانه در حال پیگیری است تا این مبلغ با حقوق مرداد ماه پرداخت شود.
چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید
روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!
میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد امتیاز: 316
تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.
آرزوی موفقیت روز افزون برای رئیس جمهور رئیسی و دولتش و وزیر آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس داریم ،مایه افتخار و سربلندی ما فرهنگیان هستن و به همه وعده هاشون عمل کردن در بد ترین شرایط بحرانو تحریم که کشور را ازدولت های قبل تحویل گرفتن ،سربلندیم امروز و خرسند ،امید واریم برای شمامسولان رده بالا گشایش درکار باشه چون ما زیرسایه شما خدمتگزارمردم هستیم .
خدا کنه راست باشه
چقدر ما فرهنگیان بدبختیم
چون عشق به کار داریم با این وضعیت که همه ارکان های دیگه حقوق و مزایا شون از ما بیشتر داریم از جان و دل کار می کنیم
خدایا شکرت بایت همه چیزهای که دادی
🔹سامانهی رتبهبندی از ۲۶ مرداد آغاز به کار خواهد کرد/ مبلغی علیالحساب برای معلمان واریز میشود!
به این نظر امتیاز بده
میگن اگرخوش بین باشیم ، و خودمون تفسیر و جمله خوبی ار اتفاقی که درآینده برامون قراره اتفاق بیفته بکنیم ،اون جمله پیش بینی خوب رخ می ده ، دولت جدید کاری کرد که هشت سال احمدی نژاد و روحانی نتونستن بکنن، برق را در اولین بهار و تابستان کاری ریاست جمهوری رئیسی پایدار نگه داشت ،تمام قطعی ها مال تعمیرات بود ، قطعی مکرر هرگز نداشتیم ،روغن را که در زمان حسن روحانی قحطی شده بود بوفور فراوان کرد اعتراضات آب و بنزین را در همه کشور ازبین برد و امنیت برقرار کرد ،بودجه رتبه بندی را از قبل عید تعریف و مشخص و تهیه کرده، الان با دادن این علی الحساب داره جلوی معطلی بروکراسی اداری در خود آموزش پرورش رو می گیره و من مطمئن هستم این دستور برای رفع چالش فرهنگیان مثل همه چالشهای آب و برق و ارز و گرانی که توسط دولت مرتفع شد یا درحال مرتفع شدنه،اجرا می شه و این بهانه هم از خیلی ها برای خرده گرفتن به این دولت در آخرماه همین مرداد گرفته می شه.
باسلام خبرخوشی بود ولی این هم مثل عید تاعید نیست تمام ادارات ۵۰۰۰۰۰هزار تومانواریز به حسابشان ضشد فقط فرهنگیان یا فقط ماچند نفر هیچی به حسابمان نیامد منظور عیدقربان عدیر امسال انشالله این راست باشه
واقعا که،بعداز ۱۴سال ،رتبه بندی،اخرش هم درست و کامل قرار نیست پرداخت کنند،،همه که از قبل رتبه آنها مشخص هست،،چرا پرداخت نمیشود،،چقدر مظلوم باید باشن این فرهنگیان
آرزوی موفقیت روز افزون برای رئیس جمهور رئیسی و دولتش و وزیر آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس داریم ،مایه افتخار و سربلندی ما فرهنگیان هستن و به همه وعده هاشون عمل کردن در بد ترین شرایط بحرانو تحریم که کشور را ازدولت های قبل تحویل گرفتن ،سربلندیم امروز و خرسند ،امید واریم برای شمامسولان رده بالا گشایش درکار باشه چون ما زیرسایه شما خدمتگزارمردم هستیم .
خدا کنه راست باشه
چقدر ما فرهنگیان بدبختیم
چون عشق به کار داریم با این وضعیت که همه ارکان های دیگه حقوق و مزایا شون از ما بیشتر داریم از جان و دل کار می کنیم
خدایا شکرت بایت همه چیزهای که دادی
وزیر آموزش و پرورش در شبکه افق:
🔹سامانهی رتبهبندی از ۲۶ مرداد آغاز به کار خواهد کرد/ مبلغی علیالحساب برای معلمان واریز میشود!
میگن اگرخوش بین باشیم ، و خودمون تفسیر و جمله خوبی ار اتفاقی که درآینده برامون قراره اتفاق بیفته بکنیم ،اون جمله پیش بینی خوب رخ می ده ، دولت جدید کاری کرد که هشت سال احمدی نژاد و روحانی نتونستن بکنن، برق را در اولین بهار و تابستان کاری ریاست جمهوری رئیسی پایدار نگه داشت ،تمام قطعی ها مال تعمیرات بود ، قطعی مکرر هرگز نداشتیم ،روغن را که در زمان حسن روحانی قحطی شده بود بوفور فراوان کرد اعتراضات آب و بنزین را در همه کشور ازبین برد و امنیت برقرار کرد ،بودجه رتبه بندی را از قبل عید تعریف و مشخص و تهیه کرده، الان با دادن این علی الحساب داره جلوی معطلی بروکراسی اداری در خود آموزش پرورش رو می گیره و من مطمئن هستم این دستور برای رفع چالش فرهنگیان مثل همه چالشهای آب و برق و ارز و گرانی که توسط دولت مرتفع شد یا درحال مرتفع شدنه،اجرا می شه و این بهانه هم از خیلی ها برای خرده گرفتن به این دولت در آخرماه همین مرداد گرفته می شه.
سلام با تشکر از زحمات شما
خواهش میکنم پیگیر اضافه تدریس و پاداش پایان خدمت فرهنگیان باشید ممنون این واقعی تر هست
من تک این موندم که این مونادی این همه دروغ و از کجاش در میاره
خدا کنه واریز بشه
سلام انشاالله واقعیت داشته باشد
زهی خیال باطل
ناشناس
سلام به همه
لطفااخبارغیرموثق ندهیدوقتی مطمئن شدیدبزارید
لطفاپیگیرحق التدریس اردیبهشت وخردادباشیدممنون
از زمان قدیم گفته اند خلایق هرچه لایق
خواهشا صادق باشید و وعده ی دروغین ندهید.
این خبر اصلا موثق نیست
سلام لطفا راجب اضافه کار اردیبهشت و خرداد هم خبری بگذارید، لازمش داریم بخدا وگرنه از سر صدقه اضافه کار نگرفتیم که
این هم روش وابتکاروخلاقیت جدیدبرای اینکه احکام رتبه بندی حالا حالاها صادروپرداخت نشه!!!!!
فقط امیدوارم این دروغشون راست باشه
فقط امیدوارم این دروغشون راست باشه
خبر تایید نشده
فقط سکوت
دیگه حرفی نمونده
همش حرف بوده وعده و وعید
فقط سکوت
دیگه حرفی نمونده
همش حرف بوده وعده و وعید
خیلی سنگ انداختن توی مسیر رتبه بندی ان شاالله بانی وباعثشو خدا لعنت کنه
باورش بسیار سخته ,ز بس خبرالکی زدن و عملی در کارنبوده
سلام
لطفاآخرین اخبار درمورد پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی ۱۴۰۰ راجویا شوید.
ممنون
چرته
این مبلغ به اندازه فوق العاده ویژه هم نیست. که سایر کارکنان ادارات می گیرن
خاک . حیف خاک
باسلام خبرخوشی بود ولی این هم مثل عید تاعید نیست تمام ادارات ۵۰۰۰۰۰هزار تومانواریز به حسابشان ضشد فقط فرهنگیان یا فقط ماچند نفر هیچی به حسابمان نیامد منظور عیدقربان عدیر امسال انشالله این راست باشه
لعنت به این سیستم دزد و جنایتکار و دروغگو، که رگ و ریشه شون انگلیسیه ولدالزناعیه
واقعا که،بعداز ۱۴سال ،رتبه بندی،اخرش هم درست و کامل قرار نیست پرداخت کنند،،همه که از قبل رتبه آنها مشخص هست،،چرا پرداخت نمیشود،،چقدر مظلوم باید باشن این فرهنگیان