جزییات واریز مبلغ علی الحساب رتبه بندی با حقوق مردادماه معلمان
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

جزییات واریز مبلغ علی الحساب رتبه بندی با حقوق مردادماه معلمان

جزییات واریز مبلغ علی الحساب رتبه بندی با حقوق مردادماه معلمان
جزییات واریز مبلغ علی الحساب رتبه بندی با حقوق مردادماه معلمان مبلغ علی الحساب رتبه بندی که از قرار ماهانه ۱/۵ میلیون و بابت ۸ تا ۱۰ ماه پرداخت می شود ، شامل همه همکاران می شود ( مجموعا ۸۰۴ هزار معلم، نه فقط کسانی که مدارک بارگذاری کرده اند) وصول اعتبار از خزانه در […]

جزییات واریز مبلغ علی الحساب رتبه بندی با حقوق مردادماه معلمان

جزییات واریز مبلغ علی الحساب رتبه بندی با حقوق مردادماه معلمان
جزییات واریز مبلغ علی الحساب رتبه بندی با حقوق مردادماه معلمان

مبلغ علی الحساب رتبه بندی که از قرار ماهانه ۱/۵ میلیون و بابت ۸ تا ۱۰ ماه پرداخت می شود ، شامل همه همکاران می شود ( مجموعا ۸۰۴ هزار معلم، نه فقط کسانی که مدارک بارگذاری کرده اند)

وصول اعتبار از خزانه در حال پیگیری است تا این مبلغ با حقوق مرداد ماه پرداخت شود.

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد امتیاز: 316

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

  1. آرزوی موفقیت روز افزون برای رئیس جمهور رئیسی و دولتش و وزیر آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس داریم ،مایه افتخار و سربلندی ما فرهنگیان هستن و به همه وعده هاشون عمل کردن در بد ترین شرایط بحرانو تحریم که کشور را ازدولت های قبل تحویل گرفتن ،سربلندیم امروز و خرسند ،امید واریم برای شمامسولان رده بالا گشایش درکار باشه چون ما زیرسایه شما خدمتگزارمردم هستیم .

    به این نظر امتیاز بده
  2. خدا کنه راست باشه
    چقدر ما فرهنگیان بدبختیم
    چون عشق به کار داریم با این وضعیت که همه ارکان های دیگه حقوق و مزایا شون از ما بیشتر داریم از جان و دل کار می کنیم
    خدایا شکرت بایت همه چیزهای که دادی

    به این نظر امتیاز بده
    1. وزیر آموزش و پرورش در شبکه افق:

      🔹سامانه‌ی رتبه‌بندی از ۲۶ مرداد آغاز به کار خواهد کرد/ مبلغی علی‌الحساب برای معلمان واریز می‌شود!

      به این نظر امتیاز بده
  3. میگن اگرخوش بین باشیم ، و خودمون تفسیر و جمله خوبی ار اتفاقی که درآینده برامون قراره اتفاق بیفته بکنیم ،اون جمله پیش بینی خوب رخ می ده ، دولت جدید کاری کرد که هشت سال احمدی نژاد و روحانی نتونستن بکنن، برق را در اولین بهار و تابستان کاری ریاست جمهوری رئیسی پایدار نگه داشت ،تمام قطعی ها مال تعمیرات بود ، قطعی مکرر هرگز نداشتیم ،روغن را که در زمان حسن روحانی قحطی شده بود بوفور فراوان کرد اعتراضات آب و بنزین را در همه کشور ازبین برد و امنیت برقرار کرد ،بودجه رتبه بندی را از قبل عید تعریف و مشخص و تهیه کرده، الان با دادن این علی الحساب داره جلوی معطلی بروکراسی اداری در خود آموزش پرورش رو می گیره و من مطمئن هستم این دستور برای رفع چالش فرهنگیان مثل همه چالشهای آب و برق و ارز و گرانی که توسط دولت مرتفع شد یا درحال مرتفع شدنه،اجرا می شه و این بهانه هم از خیلی ها برای خرده گرفتن به این دولت در آخرماه همین مرداد گرفته می شه.

    به این نظر امتیاز بده
  4. سلام با تشکر از زحمات شما
    خواهش میکنم پیگیر اضافه تدریس و پاداش پایان خدمت فرهنگیان باشید ممنون این واقعی تر هست

    به این نظر امتیاز بده
  5. من تک این موندم که این مونادی این همه دروغ و از کجاش در میاره

    به این نظر امتیاز بده
  6. سلام به همه
    لطفااخبارغیرموثق ندهیدوقتی مطمئن شدیدبزارید
    لطفاپیگیرحق التدریس اردیبهشت وخردادباشیدممنون

    به این نظر امتیاز بده
  7. سلام لطفا راجب اضافه کار اردیبهشت و خرداد هم خبری بگذارید، لازمش داریم بخدا وگرنه از سر صدقه اضافه کار نگرفتیم که

    به این نظر امتیاز بده
  8. این هم روش وابتکاروخلاقیت جدیدبرای اینکه احکام رتبه بندی حالا حالاها صادروپرداخت نشه!!!!!

    به این نظر امتیاز بده
  9. فقط سکوت
    دیگه حرفی نمونده
    همش حرف بوده وعده و وعید
    خیلی سنگ انداختن توی مسیر رتبه بندی ان شاالله بانی وباعثشو خدا لعنت کنه

    به این نظر امتیاز بده
  10. سلام
    لطفاآخرین اخبار درمورد پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی ۱۴۰۰ راجویا شوید.
    ممنون

    به این نظر امتیاز بده
  11. این مبلغ به اندازه فوق العاده ویژه هم نیست. که سایر کارکنان ادارات می گیرن
    خاک . حیف خاک

    به این نظر امتیاز بده
  12. باسلام خبرخوشی بود ولی این هم مثل عید تاعید نیست تمام ادارات ۵۰۰۰۰۰هزار تومانواریز به حسابشان ضشد فقط فرهنگیان یا فقط ماچند نفر هیچی به حسابمان نیامد منظور عیدقربان عدیر امسال انشالله این راست باشه

    به این نظر امتیاز بده
  13. لعنت به این سیستم دزد و جنایتکار و دروغگو، که رگ و ریشه شون انگلیسیه ولدالزناعیه

    به این نظر امتیاز بده
  14. واقعا که،بعداز ۱۴سال ،رتبه بندی،اخرش هم درست و کامل قرار نیست پرداخت کنند،،همه که از قبل رتبه آنها مشخص هست،،چرا پرداخت نمیشود،،چقدر مظلوم باید باشن این فرهنگیان

    به این نظر امتیاز بده
پشتیبانی سایت