حاجیمیرزایی : مدارس به صورت حضوری بازگشایی خواهند شد
حاجیمیرزایی، وزیر آموزش و پرورش :
? ما در آموزش و پرورش به این جمعبندی نهایی رسیدیم که باید مدارس را به صورت حضوری بازگشایی کنیم.
? طبق آخرین آماری که داریم تا امروز حدود ۳۰ درصد از فرهنگیانی که برای دریافت واکسن معرفی شده بودند، واکسینه شده اند.
? پیشبینی میکنم در یک هفته تا ۱۰ روز آینده و حداکثر تا پایان مرداد تمام فرهنگیان واکسینه خواهند شد و ما میتوانیم سال تحصیلی را با اطمینان بیشتری به شکل حضوری آغاز کنیم.
? تمام مربیان مهدهای کودک و پیشدبستانی هم در مجموعه فرهنگیانی که باید واکسن دریافت کنند، هستند.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی