حقوق آذر ماه فرهنگیان در سامانه وزارتی (خزانه) در حال بارگذاری نهایی می باشد

۱_به همراه حقوق افزایش ناشی از صدور احکام همکاران جامانده از رتبه آموزشیار
۲_حقوق همکاران جدید الاستخدامی ماده۲۸ به همراه حقوق ماه های مهر و آبان
۳_حقوق دانشجو معلمان ورودی ۱۴۰۱به همراه مهر و آبان
۴_پرداخت معوقه حقوق رتبه بندی با رتبه آموزشیار معلم برای بازنشسته های سال ۱۴۰۱
از اول فروردین تا شهریور
قابل ذکر است که حق بیمه همکاران ماده ۲۸ و دانشجو معلمان از اول مهر ۱۴۰۱ محاسبه خواهد شد .
همکاران جدید الاستخدامی بعد از دریافت حقوق آذر ماه نهایتا تا دهم آذر پیگیر پرداخت حق بیمه ماههای قبل خود باشند
سلام
واریز حقوق اسفند بعد بیستم مثل نوشدارو بعد مرگ سحراب است.
امتحانات دی تا چند روز دیگه شروع میشه ولی هنوز حق الزحمه خرداد پرداخت نشده چرا ؟
اینقدر تیکه تیکه دادن که مارو بپیچونن
بلکه متوجه نشیم که چی به چی
سربازمعلما پس چی
مظلومن ، از همه دلسوزتر درس میدن
آقای وزیر آموزش و پرورش تو رو ب خدا ی حرفی حدیثی بگو تا ما فرهنگیان دلمون خوش باشه خدا رو شکر لال که نیستی
حق التدریس. فوق العاده ویژه. معوقه رتبه بندی سال قبل. وعده های پوشالی افسوس و هزاران افسوس
فوق العاده ویژه؟؟
سلام و عرض ادب
چرا از حق التدریس خرداد هیچ خبری نیست؟؟!!