حقوق کارکنان دولت ۳۰ درصد افزایش مییابد
❌سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس:
🔹طبق تصمیم کمیسیون، مقرر شد حقوق کارکنان دولت سال آینده ۳۰ درصد افزایش یابد.
🔹تصمیمات امروز کمیسیون در قالب پیشنهاد به کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ ارائه خواهد شد و در صورت تصویب در کمیسیون تلفیق و صحن مجلس و تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و اجرا خواهد شد.
❌هر حداقل حقوقی مشخص شود شامل حال تمام دانشجو معلمان میشود
بسیار عالی خدا خیرتان بده باز از ۱۰ درصد و۲۰درصد بهتره
تشکر.از دست اندرکاران.
و مدیر محترم و زحمتکش سایت جناب صفدری عزیز.
بسیار عالی