حق اولاد و حق عائله‌مندی حقوق در سال ۱۴۰۲ مشخص شد
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

حق اولاد و حق عائله‌مندی حقوق در سال ۱۴۰۲ مشخص شد

حق اولاد و حق عائله‌مندی حقوق در سال ۱۴۰۲ مشخص شد حق عائله‌مندی و حق اولاد هم در حکم حقوق کارمندان دولت به ترتیب ۵۰ و ۱۰۰ درصد افزایش خواهد داشت. خبرهای دریافتی از لایحه بودجه ۱۴۰۲ که اواسط هفته قبل به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد، حاکی است، دولت رشد ۲۰ درصدی ضریب حقوق […]

حق اولاد و حق عائله‌مندی حقوق در سال ۱۴۰۲ مشخص شد

حق عائله‌مندی و حق اولاد هم در حکم حقوق کارمندان دولت به ترتیب ۵۰ و ۱۰۰ درصد افزایش خواهد داشت.
خبرهای دریافتی از لایحه بودجه ۱۴۰۲ که اواسط هفته قبل به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد، حاکی است، دولت رشد ۲۰ درصدی ضریب حقوق در حکم کارگزینی کارکنان را در نظر گرفته است.حق اولاد در سال ۱۴۰۱ برابر با ۴۱۷ هزار تومان بود که با توجه به افزایش ۱۰۰ درصدی این مبلغ حدود ۸۳۰ هزار تومان می‌شود.حق عائله‌مندی نیز در سال ۱۴۰۱ برابر با ۸۱۴ هزار تومان بود که با توجه به افزایش ۵۰ درصدی این مبلغ حدود یک میلیون و ۲۲۰ هزار تومان می‌شود.

فرمول محاسبه حق اولاد و حق عائله‌مندی

حق اولاد برای یک فرزند = ۱۴% × ضریب سالانه × حداقل حقوق مبنا

حق عائله‌مندی = ۷۰% × ضریب سالانه × حداقل حقوق مبنا

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد امتیاز: 43

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

  1. سلام علیکم.
    آقا این مبلغ ها رو چه کسی نوشته با ذکر دقیق منبعش برای ما بگید که کدوم فرهنگی سال۱۴۰۱حق اولاد۴۱۷هزار و حق عائله مندی۸۱۴هزار گرفته.بابا بقرآن همش دروغه آی ایها ناس حق خوری حق کشی و دزدی دیگه کاملا علنی شده.
    والا حق اولا امسال مهر ماه که۱۰۰درصدبهش اضافه شد کلاشد۲۱۱تومن و حق عائله مندی هم با۵۰درصدشد۴۱۱هزار
    کی ۴۱۷حق اولاد و۸۱۴عائله مندی گرفته بیاد بگه ؟؟بخدا یک نفر از معلمین خدوم و زحمت کش که مطمئن هستم نگرفتن اما دیگه بقیه رو نمیدونم الله اعلم. به خاطر رضای خدا واقعیت رو بگید نه دروغ که فقط شان خودتون حفظ بشه بفکر معلمان عزیز و محترم نیز باشید.

    به این نظر امتیاز بده
  2. حقوق را طوری بدهید لااقل تا بیست برج برسد به دهم هم نمی رسد فقط مردم توان خرید مقداری خوراکی دارند آن هم بی کیفیت

    به این نظر امتیاز بده
  3. حق اولاد مربوط میشه به جوانها شاغل مربوط به بازنشسته ن میشه چون در سن بازنشستگی فرزندانم به خانه بخت و سر زندگی خودشان هستند و از پدر و مادر خود جدا شدن بعد از پیر و معرکه گیری که نداریم لطفا اینقدر ازحق اولاد و حق عائله مندی و افزایش آن صحبت نکنید از افزایش پایه حقوق و مزایا مسکن و درمان و پرداخت مابه التفاوت همسانسازی و معیشت بارنشسته غیره که بسیار مهم هستند بحث بفرمایید و دفاع کنید ممنون از جنابعالی

    به این نظر امتیاز بده
  4. سلام
    از ما که حق اولاد ۱۰۰ هزار تومان هست نه ۴۱۷ هزار تومان
    حق عائله مندی هم این مقدار نیست که شما نوشتید.

    به این نظر امتیاز بده
پشتیبانی سایت