🔷️ صدور احکام رتبه بندی معلمان
🔹️طی صحبت هایی که با مدیر کل آموزش و پرورش یکی از استان ها داشتیم، ایشان اعلام کردند که وزارت خانه به ادارات کل استانهای کشور تاکید داشته که تا ۱۵ آبان احکام صادر شود تا بودجه مورد نیاز برای سال ۱۴۰۲ نیز برآورد شود. همچنین ایشان اعلام کردند که حقوق آبان ماه با احکام جدید واریز می شود.
🔹️طبق گفته ایشان در این مرحله احکام برای رتبه های ۱ تا ۳ صادر می شود.
اعطای رتبه های ۴ و ۵ بر عهده هیاتممیزه مرکز (مستقر در وزارتخانه) میباشد
معلوم نیست ۱تا۳ شامل چه کسانی میشه اگه احکام رتبه ۴و۵ آبان صادرنشه حقشون ضایع میشه ومعلوم نیست کی صادربشه بهتر اینه که همه احکام ۱تا ۵ هرچه سریع تر صادربشه که عدالت اجرابشه
سلام و خسته نباشید؛
چرا الان که مجددا وارد سایت رتبه بندی شدیم خود ارزیابی رو برای ما ۰ منظور کرده سامانه به صورت خودکار: از طرفی وقتی ویرایش رو می زنیم میگه عملیات با موفقیت انجام شد ولی گویا تیک خودارزیابی رو نمیخوره و نایید نهایی نمیشه. چه کار باید کرد؟ ممنونم
باسلام، مسئولین محترم، نمایندگان مجلس ومدیران کل آموزش وپرورش استان ها، لطف کنید ابتدا اطمینان حاصل کنیدبعداظهارنظرنمایید، مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمانشاه ماه گذشته اعلام کردند احکام رتبه بندی فرهنگیان تا۱۷مهرماه صادر و باحقوق مهرماه واریز میگردد اما کجاست؟ احکام صادر شده ی رتبه بندی فرهنگیان؟
وزارت برای افراد بالای ۳۰سال رتبه ۵ تعیین کنه ودستور اجرا برای اداره کل ها صادر کنه دیگه به خدا دیگه از اخبار فیک خسته شدیم
سلام اگه تا ۱۵ابان است چرا قزوین تا ۲۲ابان برای تایید وقت تعیین کرده