دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم از امروز(شنبه ۱۵ آبان) آموزش حضوری خواهند داشت.
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم از امروز(شنبه ۱۵ آبان) آموزش حضوری خواهند داشت.

بخشنامه‌ای که وضعیت "معلمان خرید خدمات" را وخیم کرد!
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم از امروز(شنبه ۱۵ آبان) آموزش حضوری خواهند داشت. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا کمره‌ای درباره بازگشایی مدارس اظهار کرد: قبلاً در اطلاعیه‌های مختلف، زمان بازگشایی مدارس را اعلام کرده‌ایم و برای دانش‌آموزان متوسطه دوم یعنی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در تمام رشته‌های […]

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم از امروز(شنبه ۱۵ آبان) آموزش حضوری خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا کمره‌ای درباره بازگشایی مدارس اظهار کرد: قبلاً در اطلاعیه‌های مختلف، زمان بازگشایی مدارس را اعلام کرده‌ایم و برای دانش‌آموزان متوسطه دوم یعنی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در تمام رشته‌های تحصیلی از روز شنبه ۱۵ آبان آموزش حضوری آغاز می‌شود.

وی افزود: بر اساس مصوبات جلسه ۹۱ ستاد ملی کرونا، دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و ابتدایی از اول آذر یعنی ۱۷ روز دیگر آموزش حضوری خواهند داشت.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره اینکه آیا شرط حضور در مدارس تزریق واکسن است؟ گفت: بر اساس توافق وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش که در قالب شیوه نامه بهداشتی ۰۶ تدوین شد، شرط بازگشایی و فعالیت حضوری مدارس واکسیناسیون دانش آموزان نیست اگر چه تا تاریخ ۱۰ آبان بیش از ۸۸ درصد دانش‌آموزان در سنین ۱۲ تا ۱۸ سال واکسن تزریق کرده‌اند.

کمره‌ای با اشاره به اینکه برای فعالیت حضوری مدارس دو اصل مهم توسط آموزش و پرورش پیگیری می‌شود، بیان کرد: فاصله گذاری اجتماعی و تهویه کلاس‌های درس در موضوع مهم است که در پروتکل‌های مختلف درباره آن توضیح داده شده است.

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

پشتیبانی سایت