رئیس کمیسیون: درباره تفاوت ۶ تا ۱۵ میلیونی اولین واریزی معلمان طبق رتبه‌بندی توضیح دهید
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

رئیس کمیسیون: درباره تفاوت ۶ تا ۱۵ میلیونی اولین واریزی معلمان طبق رتبه‌بندی توضیح دهید

این خبر وزیر کار حال کارگران و بازنشستگان را گرفت!
رئیس کمیسیون آموزش مجلس: درباره تفاوت ۶ تا ۱۵ میلیونی اولین واریزی معلمان طبق رتبه‌بندی توضیح دهید علیرضا منادی، رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی: 🔹️طبق قولی که داده شد، اولین پرداختی علی‌الحساب رتبه‌بندی معلمان در مردادماه به حساب معلمان واریز شد؛ رقم این پرداختی متفاوت و از ۶ تا ۱۵ میلیون تومان است که […]

رئیس کمیسیون آموزش مجلس: درباره تفاوت ۶ تا ۱۵ میلیونی اولین واریزی معلمان طبق رتبه‌بندی توضیح دهید

علیرضا منادی، رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی:

🔹️طبق قولی که داده شد، اولین پرداختی علی‌الحساب رتبه‌بندی معلمان در مردادماه به حساب معلمان واریز شد؛ رقم این پرداختی متفاوت و از ۶ تا ۱۵ میلیون تومان است که البته آموزش و پرورش باید توضیح دهد ملاک و مبنای تفاوت در ارقام واریزی برای معلمان چیست. با اجرای رتبه‌بندی معلمان به حقوق هر معلم بین ۱ تا ۵ میلیون اضافه می‌شود.

🔹️برای ما که در کمیسیون آموزش مجلس تمام تلاش خود را برای تصویب این قانون به‌کار بستیم، خبر واریزی بسیار خوشایند بود و قطعاً آموزش و پرورش با اجرای این قانون خوب، متحول خواهد شد. این اول کار است و قطعاً آغاز هر اقدام بزرگی با کاستی‌هایی همراه است که در ادامه برطرف خواهد شد.

🔹️امیدوارم این مبالغ پرداختی مورد قبول فرهنگیان واقع شده باشد، گرچه ما اعتقاد داریم معلم به هیچ عنوان نباید دغدغه مالی داشته باشد تا با تمرکز کامل اقدام به تدریس کند و این قانون در همین راستا اس

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

  1. با عرض سلام ملاک‌های انتخاب شده برای رتبه بندی چندان مناسب نیستند بنده سی سال سابقه کار دارم اینکه یک سری ملاک وشرط در نظر بگیری و بر آن اساس رتبه بندی کنی به شرطی قابل قبوله که یک معلم وقت کافی داشته باشه تا بتواند برای کسب این شرایط تلاش کندو این ملاک ها را فراهم کند.در ابتدا باید بر اساس آنچه موجود است معلمان را در یک رتبه قرار دهند یعنی نظام استقرار وبعد برای رتبه های بعدی شرط بگذارند.چهار تا برگه تشویقی یا شرکت در یک جلسه که ملاک معلم با سواد وکم سواد که نیست چه بسا بنده معلمانی را دیده ام که مثلاً در مناطق دور افتاده وبا مدرک پایین تر خیلی هم موفق اندفوق لیسانس هم داریم که حروف الفبا را نمیتونه به صورت موفق تدریس کنه .نظر من تشکیل یک کار گروه تخصصی است که در هراداره با شناخت کار رتبه بندی را انجام دهند

    به این نظر امتیاز بده
پشتیبانی سایت