درخواست تعویق در اجرای آزمون آموزش و پرورش۱۴۰۳
جناب آقای دکتر صحرایی
وزیر محترم وزارت آموزش و پرورش کشور
جناب آقای دکتر لطیفی
رئیس محترم سازمان امور اداری و استخدامی کشور
جناب آقای دکتر پورعباس
رئیس محترم سازمان سنجش آموزش کشور
با سلام
احتراما به استحضار میرساند آزمون استخدامی آموزش و پرورش طبق اعلامیه سازمان امور استخدامی قرار شد در اسفند سال ۱۴۰۲ برگزار گردد.
با توجه به تغییر نسبتا کلی مواد و مفاد آزمون و نیز فاصله کوتاه آزمون ارشد و دکترا و همچنین برگزاری انتخابات مجلس و همزمان بودن تاریخ آزمون با آزمون وکالت شرایط برای داوطلبان دشوار میگردد و همینطور زمان باقیمانده برای مطالعهی منابع مذکور بسیار اندک میباشد. لذا محبت نمایید و با درخواست به تعویق انداختن آزمون استخدامی آموزش و پرورش موافقت نمایید.
برای درخواست تعویق به لینک زیر پیام بدهید
باسلام به دلیل مدت کمی که گذاشتید و نزدیکی به نوروز و انجام کار منزل نزدیکی به انتخابات نمیشه برای آزمون آمادگی کامل ایجاد کرد ممنون میشیم زمان آزمون رو تغییر بدید