دومین مرحله وام یک میلیونی به یارانهبگیران آغاز شد
امروز پیامکی از سرشماره وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به نشانی V.Refah برای برخی شهروندان ارسال شد.
متن پیامک به شرح زیر است:
«سرپرست محترم خانوار تسهیلات یک میلیون تومانی دوران کرونا قبلا به حساب یارانه شما واریز شده است اگر متقاضی تسهیلات تکمیلی به مبلغ یک میلیون تومان بر اساس شرایط اعلامی دولت هستید لطفاً از طریق همین خط تلفن همراه ،حداکثر تا ۵ روز آینده عدد ۱ را به ۶۳۶۹ ارسال نمایید.»
خبرنگار فارس، موضوع را از مسولان مربوطه پیگیری کرد، که یک مقام آگاه ضمن تائید این خبر،گفت: این وام مرحله دوم برای حمایت از خانوارهای یارانه بگیر به مبلغ یک میلیون تومان است که مانند مرحله قبل بازپرداخت آن ۳۰ ماهه با اقساط ۳۵۱۰۰ تومان خواهد بود که از تیرماه از حساب یارانه افراد کسر خواهد شد.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی