خبری قابل توجه ومهم
راه حلی برای صدور سریع احکام رتبه بندی که در دستور کار قرار می گیرد ..!
شنیده ها حکایت از آن دارد که (https://t.me/joinchat/AAAAAEFJ4Q8Df7vEoiTU3w)در جلسه ای که در رابطه با بحث رتبه بندی برگزار گردیده است ، اصلاحیه ای نسبت به گذشته در این رابطه انجام پذیرفت لازم است این مطلب به اطلاع کلیه همکاران محترم آموزشگاه تحت تصدی رسانده شود…
🔸در رابطه با اعتراض به رتبههای کسب شده به اطلاع می رساند که حکم بر اساس رتبه فعلی شخص صادر می گردد(یعنی به دیون نمی رود) بعد از اعتراض توسط هیئت ممیزه یا شخص ذینفع پرونده الکترونیکی به ارزیاب یا امور اداری جهت بررسی مجدد ارجاع می گردد وفرد مزایای رتبه کسب شده را دریافت می نماید پس از بررسی مجدد در صورتی که رتبه تغییر کند (ارتقاء یا تنزل ) حکم جدید برای ایشان صادر می گردد. لازم به ذکراست با توجه به حجم کمتر نسبت به مراحل قبلی بررسی وتجدید. نظر با دقت بیشتری صورت می پذیرد.
🔸مثالی برای تفهیم موضوع :
فردی حائز رتبه استادیار معلم شده، اگر این فرد به رتبه کسب شده معترض باشد در این مرحله حکم با رتبه استادیار معلم صادر ومزایای آنرا دریافت می کند واز طرف دیگر پرونده الکترونیکی رتبه ایشان برای تجدید نظر ارجاع می گردد پس از بررسی وتاییدات لازم، رتبه جدید اعلام وبر اساس این رتبه حکم صادر می گردد
سال روبه اتمام است مگر فرصتی باقی مانده که هنوز از رتبه بندی سخن می گویید
انشالله که حکم نهایی رتبه ها تا پایان سال صادر شود و عیدی خوبی به فرهنگیان داده شود تا با خوشحالی به استقبال عید برویم..