«رتبهبندی» شامل معلمان مدارس غیردولتی میشود؟
احمد محمودزاده، سرپرست سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکتهای مردمی به پانا، گفت: «مصوبه رتبهبندی برای معلمان مدارس غیردولتی نیست. پیشنهاداتی داریم تا این طرح شامل معلمان ما نیز شود اما هنوز به توافق خاصی نرسیدهایم. در سازمان مدارس و مراکز غیردولتی این موضوع را بررسی کردیم و جویا شدیم که جایگاه ما و معلمان عزیز ما در مصوبه رتبهبندی کجاست.»
چندی پیش نیز قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در خصوص اینکه آیا تمام معلمان تحت نظام رتبهبندی قرار میگیرند، اظهار کرد: طبق بند ۲ ماده ۲ قانون افراد مشمول، شناسایی شدهاند و در آن قید شده افرادی که در مدارس دولتی تحت عنوان دبیر، آموزگار، هنرآموز، مشاور، مراقب سلامت، معاونین و کادر مدرسه هستند تحت نظام رتبهبندی قرار میگیرند اما متأسفانه قشر ضعیف خدمتگزاران را نتوانستیم لحاظ کنیم زیرا عنوان لایحه رتبهبندی معلمان است، نمیتوانستیم این کار را انجام دهیم و آموزش و پرورش به دنبال این است که از طریق راهکارهای دیگری در ارتقای جایگاه آنها مؤثر باشد.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی