رتبه بندی به سال، مدرک و سنوات نیست!
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

رتبه بندی به سال، مدرک و سنوات نیست!

رتبه بندی به سال، مدرک و سنوات نیست!
رتبه بندی به سال، مدرک و سنوات نیست! 🔸اگر معلمی مدرک نامعتبری برای رتبه بندی بارگذاری کند از رتبه بندی محروم خواهد شد یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش؛ رتبه بندی به سال، مدرک و سنوات نیست بلکه معلمان باید ابتدا به قانون، آیین نامه و شیوه نامه رتبه بندی توجه کنند و از قرار […]

رتبه بندی به سال، مدرک و سنوات نیست!

🔸اگر معلمی مدرک نامعتبری برای رتبه بندی بارگذاری کند از رتبه بندی محروم خواهد شد

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش؛

رتبه بندی به سال، مدرک و سنوات نیست بلکه معلمان باید ابتدا به قانون، آیین نامه و شیوه نامه رتبه بندی توجه کنند و از قرار گرفتن در حاشیه فضای مجازی و تاثیرپذیری از آن دور باشند و چنانچه اعتراضی به رتبه بندی داشته باشند باید از طریق سامانه اعلام نمایند.

از اول سال آینده هر رتبه ای که معلمان بگیرند همان رتبه را خواهند داشت و اگر معلمی مدرک نامعتبری برای رتبه بندی بارگذاری کند از رتبه بندی محروم خواهد شد.

ما می‌دانستیم که رتبه بندی تنها به مدرک و سنوات نیست ، اما الان متوجه شدیم که برای کسب رتبه های بالا باید در شوراهای مدرسه فعالیت نکنیم …

ما متوجه شدیم کسانی که در شورای معلمان، شورای مدرسه، شورای تربیتی و انجمن اولیا عضو بوده و مستندات آن را بارگذاری کرده اند ، حتی اگر ۹۸۸ امتیاز هم کسب کنند ، رتبه ۵ را از دست می دهند ..‌.

ما از طریق فضای مجازی متوجه شدیم ده درصد اساتید دانشگاه استاد تمام هستند و کمتر از یک درصد فرهنگیان، استاد معلم شده اند !!!

ما از طریق فضای مجازی متوجه شدیم وزارت راه ، وزارت تعاون و وزارت جهاد کشاورزی و … به عنوان آخرین وزارتخانه ها، سقف فوق العاده ویژه را افزایش داده اند و شما که در شورای حقوق و دستمزد هستید قطعا بهتر میدانید که این شورا هنوز تصمیمی جهت افزایش فوق العاده ویژه فرهنگیان اتخاذ نکرده است …

ما از طریق رسانه ها متوجه شدیم شما قول داده اید که حق التدریس و … به صورت ماهانه پرداخت شود و از طریق فضای مجازی متوجه شدیم که وعده های شما عملی نشده است …!!

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد امتیاز: 12

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

  1. دقیق فرمودی وزیر جان،!،!رتبه بندی به سال ومدارک نیست!!!به هیچ وپوچ

    به این نظر امتیاز بده
  2. با سلام .چرا سنوات نباید تأثیر گذار باشه پس تجربه یک عمر معلمی کجا حساب میشه.
    چرا مدارک دروغین باید اهمیت داده بشه،واقعا چرا سابقه ۳۰ سال باید رتبه ۲ بشه

    به این نظر امتیاز بده
پشتیبانی سایت