رتبه یک برای معلمانی که زیر ۴۷۰ امتیاز داشته باشند تا پایان مهر صادر می شود
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

رتبه یک برای معلمانی که زیر ۴۷۰ امتیاز داشته باشند تا پایان مهر صادر می شود

اطلاعیه درباره هیئت ممیزی رتبه بندی
نوری، وزیر آموزش و پرورش : 🔸رتبه یک برای معلمانی که زیر ۴۷۰ امتیاز داشته باشند تا پایان مهر صادر می شود، 🔸بقیه معلمان هم در ماه بعد احکام خود را دریافت خواهند‌ کرد. 🔸برای پرداخت علی الحساب همکاران مهر افرین به مشکل برخورده ایم ،امروز مجددا از آقای لاشکی خواستیم که پیگیری کنند. 🔸در […]

نوری، وزیر آموزش و پرورش :

🔸رتبه یک برای معلمانی که زیر ۴۷۰ امتیاز داشته باشند تا پایان مهر صادر می شود،

🔸بقیه معلمان هم در ماه بعد احکام خود را دریافت خواهند‌ کرد.

🔸برای پرداخت علی الحساب همکاران مهر افرین به مشکل برخورده ایم ،امروز مجددا از آقای لاشکی خواستیم که پیگیری کنند.

🔸در مورد برگزاری آزمون این عزیزان هم مشکل کد استخدامی وجود دارد که در جلسه ای که داریم ،به زودی مشکل حل خواهد شد‌.

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

  1. مجلس باید نسبت به عدم اجرای رتبه‌بندی معلمان سکوتش را بشکند چرا که دیگر سکوت جایز نیست و معلمان عملاً ن با این حقوق بسیار ناچیز نمی توانند زندگی روزمره شان را بگذرانند وباید به فکر شغل دوم باشند

    به این نظر امتیاز بده
  2. آیا به بازنشستگان مهر به بعد ۱۴۰۰ رتبه بندی و علل الحساب بطور کامل تعلق میگیرد
    چرا پاداش ما را پرداخت نمیکنند بعد از یک سال

    به این نظر امتیاز بده
پشتیبانی سایت