روحانی: مردم نباید همه سرمایه شان را وارد بورس می‌کردند!
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

روحانی: مردم نباید همه سرمایه شان را وارد بورس می‌کردند!

جزئیات ۳ شکایت از حسن روحانی
روحانی: مردم نباید همه سرمایه شان را وارد بورس می‌کردند! رئیس جمهور: ?از ابتدای دولت یازدهم تصمیم داشتم تا تمام شرکت های اقتصادی دولتی را وارد بورس بکنیم تا مدیریت بنگاه ها در اختیار دولت نباشد ?بورس امروز یک بازار بسیار مهمی است، البته مردم نباید همه سرمایه شان را وارد بورس میکردند ?درآمد بورس […]

روحانی: مردم نباید همه سرمایه شان را وارد بورس می‌کردند!

رئیس جمهور:
?از ابتدای دولت یازدهم تصمیم داشتم تا تمام شرکت های اقتصادی دولتی را وارد بورس بکنیم تا مدیریت بنگاه ها در اختیار دولت نباشد
?بورس امروز یک بازار بسیار مهمی است، البته مردم نباید همه سرمایه شان را وارد بورس میکردند
?درآمد بورس در زمان یازده ساله خود از سود سکه و دلار کمتر نیست
?بورس همیشه یک خط صعودی رو به بالا نیست و مردم باید تا حدی سرمایه خود را وارد بورس کنند تا فراز و نشیب آن زندگی آنها را برهم نزند

 

پ ن

پیام یک کاربر

آقای روحانی تابستون قبل شما خودتتون تبلیغ کردید بیایید در بورس.. دارا یکم و دارا دوم عملی تبلیغ کردید که مردم بخرید

الان که مردم  ضرر کردند و کل سرمایه شون نابود شد.  این حرف الان می زنید…..

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

پشتیبانی سایت