ورودآسان و سریع به سامانه یکپارچه فروش خودروwww.esalecar.ir– ورود به سامانه جدید ثبت نام خودرو
⭐ سایت اصلی ثبتنام خودرو – ۸ بهمن ikcosales.ir سامانه یکپارچه فروش خودرو salecars.ir ثبتنام ایرانخودرو esale.ikco.ir ثبتنام سایپا saipa.iranecar.com ثبتنام خودروهای وارداتی fcs.niopdc.ir سامانه خوداظهاری کارت سوخت fcs.niopdc.ir چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! ارسال رتبه میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد امتیاز: […]
۱۰۰میلیون حساب وکالتی رو باز کردم هرروز به سایت سایپا وایران خودرو رفتم هیچ خبری نبود حالا میگن.باید میرفتی سایت یکپارچه سازی مهلت هم تموم شده این چه مدلیه
هرکاری میکنمبرای ثبت نام میگه که کد ملی و حساب کاربری اشتباه میباشد
سایت رو باز میکنی میگن بانک مشکل داره بانک میری میگه حساب وکالتیه مشکل سایته الانم که باز نمیشه
خیلی مسخرس سایت رو باز میکنی میگن بانک مشکل داره بانک میری میگه حساب وکالتیه مشکل سایته الانم که باز نمیشه
سلام برای من رمز یکبار مصرف در انتهای ثبت نام می اید ولی میزنم ثبت نمیکنه اقا این چه مدلشه
نمی تونم وارد سایت بشم Eror میده چطور تونستین وارد بشید راهنمایی کنید
نمی تونم وارد سایت بشم Eror میده
اینایی که قیمت گذاشتین تو ثبت نام گرونتره
باسلام من درطرح یکپارچه خودرو۲۰۷مدلTU۳برنده شدم ونوبت خورده تابستان ۱۴۰۲ولی تاامروزکه ۱۴٠۲/٠۲/۲۸هست هیچ پیامک کدپیگیری ویادعوتنامه ارسال نشده. دلیل عدم ارسال دعوتنامه چیست؟ لطفاراهنمایی فرمایید
با سلام، در طرح یکپارچه سازی فروش خودرو، sx5به صورت اقساطی هست یا نه؟ و شرایط آن به چه صورت است؟
سلام ثبت نام کردم ولی الان چک کردم میگه عدم تطابق تلفن با شماره ملی چیکار کنم
سلام من ثبت نام کردم ولی جنسیت را هر چقدر خانم منویسم آقا می آید حتی اصلاح هم می کنم درست نمی شود
حساب وکالتی ایرانخودرو باز کردم نتونستم شرکت کنم چون شفاف نگفته بود حساب حمایتی از غصه دق میکنم
سلام بعد از انتخاب ماشین ثبت سفارش شد ولی کد رهگیری برام نیامده
باسلام ثبت نام کرده ام واعلام شده که باموفقیت انجام گرفته است ولی کد رهگیری اعلام نشده است آیا باید دراین مرحله کدرهگیری داشته باشم یاخیر
سلام من ۱۰۰ تومان تو حساب وکالتی پول واریز کردم اما موفق نشدم به نام سازمان حمایت تعریف بکنم لطفا لطفا زمان تعریف نام حساب وکالتی رو تمدید کنید
سلام ، فرمت رمز ورود وثبت نام خودرو در سامانه چه فرمتی باید باشه ؟ با هر فرمتی ثبت میکنم میگه فرمت رمز صحیح نیست لطفا راهنمایی کنید
یعنی یه طراح سایت درستو حسابی ندارید یه سایت قوی طراحی کنه .واقعا خجالت آوره .فقط نیت گرفتن او ۱۰۰ملیون بود .پس چرا بقسه اش کار نمیکنه
خوب
آقا من سشنبه حساب وکالتی زدم پول زدم داخلش الان میگه حساب وکالتی یافته نشد یکی جواب مند بده
سلام
پاسخ مهم بیشتر کافی نت در هنگام ثبت حساب وکالتی تیک خودرو مصرفی داخلی نزدن یافراموش کردن
مجدا به کافی نت که ثبت نام کردید مراجعه کنید هرچند چون زمان آن قابل ویرایش نمی باشد دیگر فایده ندارد
دو روزه نتونستم ثبت نام کنم راهنماییم کنید
به لطف خدا با زحمت ثبت نام کردیم قراره تا فروردین پول تو حساب بمونه مراحل بعدی چطور به ما ابلاغ خواهد شد
حسابم رو وکالتی کردم و ۱۰۰ م ریختم به همون حساب الان میگه حسابتون وکالتی نیست . چیکار باید بکنم
چون کافی نت تیک درست نزده
چرا سایت باز نمیشه
سلام مگه نگفتن از ۲۶ام سایت که باز نمیشه
الان جمعه ساعت ۱۱ و ۲۰ دقیقه هنوزامکان ورود به سایت نیست. اول زیرساخت رو آماده کنن بعد ثبت نام کنن
از کجا باید بدونم وارد لیست نوبت شدم یا نه؟چون سایت و سامانه یکپارچه باز نمیشه برای ثبت نام.لطفا راهنمایی بفرمایین
سلام سامانه یکپارچه تخصیص خودرو چرا باز نمیشه
سلام، مگه تا ساعت ۲۴ روز جمعه وقت نداشت؟ از ساعت ۲۲ هرچی میزنیم، میگه مهلت تمام شده
سلام چراباوجوداعلام ثبت نام تیک ثبت نام فعال نمیشه
دوروزگذشته ولی سایت باز نمیشه
خیلی خوب
سلام چه سایت مسغره کذاشتن که نمیتونیم وارد بشیم
سلام علیکم چرا می خواهم وارد سایت بشم ERROR می دهد؟
سلام برنده شدم و برای تکمیل وجه کد رهگیری را ندارم چطوری می تونم کد رهگیری رو بگیرم نمیتونم وارد پنل کاربری بشم