ورودآسان و سریع به سامانه یکپارچه فروش خودروwww.esalecar.ir– ورود به سامانه جدید ثبت نام خودرو
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

ورودآسان و سریع به سامانه یکپارچه فروش خودروwww.esalecar.ir– ورود به سامانه جدید ثبت نام خودرو

ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو -سامانه یکپارچه ثبت نام خودروsale.iranecar.com
⭐ سایت اصلی ثبت‌نام خودرو – ۸ بهمن ikcosales.ir سامانه یکپارچه فروش خودرو salecars.ir ثبت‌نام ایران‌خودرو esale.ikco.ir ثبت‌نام سایپا saipa.iranecar.com ثبت‌نام خودروهای وارداتی fcs.niopdc.ir سامانه خوداظهاری کارت سوخت fcs.niopdc.ir چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید! ارسال رتبه میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد امتیاز: […]

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد امتیاز: 246

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

  1. ۱۰۰میلیون حساب وکالتی رو باز کردم هرروز به سایت سایپا وایران خودرو رفتم هیچ خبری نبود حالا میگن.باید میرفتی سایت یکپارچه سازی مهلت هم تموم شده این چه مدلیه

    به این نظر امتیاز بده
  2. هر‌کاری میکنم‌برای ثبت نام میگه که کد ملی و حساب کاربری اشتباه میباشد

    به این نظر امتیاز بده
  3. سایت رو باز میکنی میگن بانک مشکل داره بانک میری میگه حساب وکالتیه مشکل سایته الانم که باز نمیشه

    به این نظر امتیاز بده
  4. خیلی مسخرس سایت رو باز میکنی میگن بانک مشکل داره بانک میری میگه حساب وکالتیه مشکل سایته الانم که باز نمیشه

    به این نظر امتیاز بده
  5. سلام برای من رمز یکبار مصرف در انتهای ثبت نام می اید ولی میزنم ثبت نمیکنه اقا این چه مدلشه

    به این نظر امتیاز بده
  6. نمی تونم وارد سایت بشم Eror میده چطور تونستین وارد بشید راهنمایی کنید

    به این نظر امتیاز بده
  7. اینایی که قیمت گذاشتین تو ثبت نام گرونتره

    به این نظر امتیاز بده
  8. باسلام من درطرح یکپارچه خودرو۲۰۷مدلTU۳برنده شدم ونوبت خورده تابستان ۱۴۰۲ولی تاامروزکه ۱۴٠۲/٠۲/۲۸هست هیچ پیامک کدپیگیری ویادعوتنامه ارسال نشده. دلیل عدم ارسال دعوتنامه چیست؟ لطفاراهنمایی فرمایید

    به این نظر امتیاز بده
  9. با سلام، در طرح یکپارچه سازی فروش خودرو، sx5به صورت اقساطی هست یا نه؟ و شرایط آن به چه صورت است؟

    به این نظر امتیاز بده
  10. سلام ثبت نام کردم ولی الان چک کردم میگه عدم تطابق تلفن با شماره ملی چیکار کنم

    به این نظر امتیاز بده
  11. سلام من ثبت نام کردم ولی جنسیت را هر چقدر خانم منویسم آقا می آید حتی اصلاح هم می کنم درست نمی شود

    به این نظر امتیاز بده
  12. حساب وکالتی ایرانخودرو باز کردم نتونستم شرکت کنم چون شفاف نگفته بود حساب حمایتی از غصه دق میکنم

    به این نظر امتیاز بده
  13. سلام بعد از انتخاب ماشین ثبت سفارش شد ولی کد رهگیری برام نیامده

    به این نظر امتیاز بده
  14. باسلام ثبت نام کرده ام واعلام شده که باموفقیت انجام گرفته است ولی کد رهگیری اعلام نشده است آیا باید دراین مرحله کدرهگیری داشته باشم یاخیر

    به این نظر امتیاز بده
  15. سلام من ۱۰۰ تومان تو حساب وکالتی پول واریز کردم اما موفق نشدم به نام سازمان حمایت تعریف بکنم لطفا لطفا زمان تعریف نام حساب وکالتی رو تمدید کنید

    به این نظر امتیاز بده
  16. سلام ، فرمت رمز ورود وثبت نام خودرو در سامانه چه فرمتی باید باشه ؟ با هر فرمتی ثبت میکنم میگه فرمت رمز صحیح نیست لطفا راهنمایی کنید

    به این نظر امتیاز بده
  17. یعنی یه طراح سایت درستو حسابی ندارید یه سایت قوی طراحی کنه .واقعا خجالت آوره .فقط نیت گرفتن او ۱۰۰ملیون بود .پس چرا بقسه اش کار نمیکنه

    به این نظر امتیاز بده
  18. آقا من سشنبه حساب وکالتی زدم پول زدم داخلش الان میگه حساب وکالتی یافته نشد یکی جواب مند بده

    به این نظر امتیاز بده
    1. سلام

      پاسخ مهم بیشتر کافی نت در هنگام ثبت حساب وکالتی تیک خودرو مصرفی داخلی نزدن یافراموش کردن

      مجدا به کافی نت که ثبت نام کردید مراجعه کنید هرچند چون زمان آن قابل ویرایش نمی باشد دیگر فایده ندارد

      به این نظر امتیاز بده
  19. به لطف خدا با زحمت ثبت نام کردیم قراره تا فروردین پول تو حساب بمونه مراحل بعدی چطور به ما ابلاغ خواهد شد

    به این نظر امتیاز بده
  20. حسابم رو وکالتی کردم و ۱۰۰ م ریختم به همون حساب الان میگه حسابتون وکالتی نیست . چیکار باید بکنم

    به این نظر امتیاز بده
  21. الان جمعه ساعت ۱۱ و ۲۰ دقیقه هنوزامکان ورود به سایت نیست. اول زیرساخت رو آماده کنن بعد ثبت نام کنن

    به این نظر امتیاز بده
  22. از کجا باید بدونم وارد لیست نوبت شدم یا نه؟چون سایت و سامانه یکپارچه باز نمیشه برای ثبت نام.لطفا راهنمایی بفرمایین

    به این نظر امتیاز بده
  23. سلام، مگه تا ساعت ۲۴ روز جمعه وقت نداشت؟ از ساعت ۲۲ هرچی میزنیم، میگه مهلت تمام شده

    به این نظر امتیاز بده
  24. سلام برنده شدم و برای تکمیل وجه کد رهگیری را ندارم چطوری می تونم کد رهگیری رو بگیرم نمیتونم وارد پنل کاربری بشم

    به این نظر امتیاز بده
پشتیبانی سایت