ستاد کرونای تهران: به بازگشایی مدارس خوشبین نیستیم
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

ستاد کرونای تهران: به بازگشایی مدارس خوشبین نیستیم

آخرین وضعیت حضوری شدن مدارس از زبان وزیر آموزش و پرورش
ستاد کرونای تهران: به بازگشایی مدارس خوشبین نیستیم ? معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران: ▫️ روند بیماری در تهران متاسفانه سینوسی است و کاهشی نداشته ایم، در عین حال تعداد مرگ‌ها کماکان بالاست و همچنان افزایش مرگ‌ها ادامه خواهد داشت. ▫️ خیلی به بازگشایی مدارس خوشبین نیستم، البته تصمیمات در کمیته کشوری […]

ستاد کرونای تهران: به بازگشایی مدارس خوشبین نیستیم

? معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران:

▫️ روند بیماری در تهران متاسفانه سینوسی است و کاهشی نداشته ایم، در عین حال تعداد مرگ‌ها کماکان بالاست و همچنان افزایش مرگ‌ها ادامه خواهد داشت.

▫️ خیلی به بازگشایی مدارس خوشبین نیستم، البته تصمیمات در کمیته کشوری اتخاذ می‌شود، اما با توجه به شرایطی که اکنون می‌بینم خیلی خوش‌بین نیستم که مدارس باز شوند و حضوری شوند.

▫️برای بازگشایی مدارس اگر پروتکل خاص وجود داشته باشد و موفق شویم که کودکان را علیه کرونا واکسینه کنیم، به بحث بازگشایی مدارس کمک می‌کند

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

پشتیبانی سایت