ستاد کرونای تهران: به بازگشایی مدارس خوشبین نیستیم
? معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران:
▫️ روند بیماری در تهران متاسفانه سینوسی است و کاهشی نداشته ایم، در عین حال تعداد مرگها کماکان بالاست و همچنان افزایش مرگها ادامه خواهد داشت.
▫️ خیلی به بازگشایی مدارس خوشبین نیستم، البته تصمیمات در کمیته کشوری اتخاذ میشود، اما با توجه به شرایطی که اکنون میبینم خیلی خوشبین نیستم که مدارس باز شوند و حضوری شوند.
▫️برای بازگشایی مدارس اگر پروتکل خاص وجود داشته باشد و موفق شویم که کودکان را علیه کرونا واکسینه کنیم، به بحث بازگشایی مدارس کمک میکند
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی