سعید محمد به کنار گذاشتنش از سوی رئیسی واکنش نشان داد
سعید محمد فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء به لیست پیشنهادی وزرای رئیسی واکنش نشان داد.

سردار سعید محمد در توییتی نوشت: «ضمن عرض تسلیت ایام و آرزوی قبولی عزاداریهای هموطنان عزیز
انتخاب اعضای کابینه از اختیارات مسلم ریاست محترم جمهور میباشد لذا با ادای احترام، آرزومند موفقیت همه عزیزان معرفی شده در کابینه جهت حل مشکلات مردم عزیز هستم.»
گمانه زنیهایی درباره احتمال حضور محمد در کابینه رئیسی یا شهرداری تهران وجود داشت.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی