سوال پر تکرار درباره آزمون استخدام آموزش و پرورش
آموزگاری یا دبیری ؛ کدوم رو انتخاب کنیم ⁉️
✅ داوطـلـبـیـن عزیز کـانـال آرامـشــ چند وجه امتیاز از هر کدام رو بیان میکنیم با مقیاس دادن این نکات با وضعیت شخصی خود نتیجه نهایی برعهده خـود شــمــا 👇
📥ظــــرفـــیـــــت پـــذیــــــرش:
🔻آموزگاری ظرفیت بیشتر،شانس قبولی بالاتر
🔻دبیری ظرفیت کمتر، شانس قبولی پایین تر
📖تـایـم مـطـالـعـه تـا روز آزمـــون:
🔻آموزگاری آزمون ۱۸ اسفند، تایم مطالعه کمتر
🔻دبیری آزمون ۲۸ اردیبهشت تایم مطالعه بیشتر
🔖کــیــا مــیــتـــونـــن شـــرکـــت کــنـنـد؟
🔻آموزگاری تقریبا همه میتونن شرکت کنن
🔻دبیری رشته های مرتبط میتونن شرکت کنن
💰حـــقــــوق و مــــزایـــــا:
🔻آموزگاری حقوق بیشتر — حدود ۹.۵۰۰
🔻دبیری حقوق کمتر حدود ۸.۷۰۰
⏰ســـاعـــــات کــــــاری:
🔻آموزگاری ۵ روز در هفته ساعت کاری بیشتر
🔻دبیری ٤ روز در هفته ، ساعت کاری کمتر
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی