💢شرط برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش؛ مهر ماه معلم استخدام شده، سر کلاس درس باشد .
👤سخنگوی وزارت آموزش و پرورش:
🔹مجوز آزمون استخدامی هر سال توسط دو دستگاه سازمان اداری استخدامی و سازمان برنامه و بودجه امضاء و در اختیار آموزش و پرورش قرار میگیرد.
🔹این دو دستگاه یک مجوز دو امضایی را در اختیار وزارت آموزشوپرورش قرار میدهند که مجوزِ جذب میشود.
🔹آزمون استخدامی ماده ۲۸ باید به نحوی برگزار شود که مهر ماه معلم استخدام شده، سر کلاس درس باشد.
🔹اگر برای مهر نتوانند سر کلاس باشند برگزاری آزمون طی امسال هیچ دلیلی ندارد.
🔹معلمان مهرآفرین که اکنون در مدارس و مناطق به صورت استخدام پیمانی خدمت میکنند از نظر دریافت حقوق هیچ فرقی با معلمان دیگر ندارند یعنی اگر این افراد رسمی شوند، تغییری در حقوقشان ایجاد نمیشود
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی