شروع ثبت نام طرح وام خرید خودرو ویژه فرهنگیان ۱۴۰۴ + شرایط و نحوه ثبت‌نام
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

شروع ثبت نام طرح وام خرید خودرو ویژه فرهنگیان ۱۴۰۴ + شرایط و نحوه ثبت‌نام

شروع ثبت نام طرح وام خرید خودرو ویژه فرهنگیان ۱۴۰۴ + شرایط و نحوه ثبت‌نام وام خودرو فرهنگیان در سال ۱۴۰۴ به عنوان یکی از طرح‌های حمایتی ویژه فرهنگیان، مدیران مدارس، کارکنان آموزش و پرورش و بازنشستگان طراحی شده است. هدف این طرح، ارتقای رفاه معلمان و تسهیل خرید خودرو با شرایط اقساطی مناسب و […]

شروع ثبت نام طرح وام خرید خودرو ویژه فرهنگیان ۱۴۰۴ + شرایط و نحوه ثبت‌نام
وام خودرو فرهنگیان در سال ۱۴۰۴ به عنوان یکی از طرح‌های حمایتی ویژه فرهنگیان، مدیران مدارس، کارکنان آموزش و پرورش و بازنشستگان طراحی شده است. هدف این طرح، ارتقای رفاه معلمان و تسهیل خرید خودرو با شرایط اقساطی مناسب و سود کم است. این مقاله، جزئیات کامل این تسهیلات، شرایط، مدارک مورد نیاز و مراحل ثبت‌نام را بررسی می‌کند.
۱. معرفی طرح وام خودرو فرهنگیان ۱۴۰۴

وام خودرو فرهنگیان از طریق صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان (LFCO) ارائه می‌شود. این طرح با همکاری بانک‌ها و مؤسسات مالی معتبر، نسبت به وام‌های خودرو عادی، مزایای خاصی ارائه می‌دهد:

نرخ سود پایین نسبت به تسهیلات عادی
پیش‌پرداخت کمتر و اقساط بلندمدت
تسهیل در دسترسی به خودرو برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته

این طرح به‌ویژه برای افرادی طراحی شده که قصد دارند با حداقل هزینه اولیه، خودرو خریداری کنند و بازپرداخت اقساط برای آنان قابل مدیریت باشد.
۲. شرایط ثبت‌نام وام خودرو فرهنگیان ۱۴۰۴

برای دریافت این وام، متقاضیان باید شرایط زیر را دارا باشند:

عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان: حداقل ۳ سال سابقه عضویت و عضویت فعال الزامی است.
سابقه کار: حداقل ۲۰ سال سابقه کار برای برخی طرح‌های لیزینگی الزامی است.
سن متقاضی: حداقل ۳۰ و حداکثر ۵۵ سال.
گواهینامه رانندگی معتبر برای تمامی متقاضیان لازم است.
عدم دریافت تسهیلات مشابه: متقاضی نباید در ۵ سال گذشته از تسهیلات لیزینگ خودرو استفاده کرده باشد.
توانایی پوشش اقساط: حداقل ۸۰ درصد از خالص دریافتی متقاضی باید قابلیت پرداخت اقساط را داشته باشد.
چک صیادی: ارائه چک صیادی به نام متقاضی برای تضمین بازپرداخت اقساط الزامی است.

۳. مدارک مورد نیاز

متقاضیان باید مدارک زیر را ارائه دهند:

تصویر پشت و روی کارت ملی (مهر شده توسط اداره محل خدمت)
فیش حقوقی اخیر برای تأیید توانایی پرداخت اقساط
گواهینامه رانندگی معتبر
مدارک عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان
چک صیادی به نام متقاضی

مدارک باید به اداره کل آموزش و پرورش استان یا سامانه لیزینگ و رفاه فرهنگیان تحویل داده شود.
۴. نحوه ثبت‌نام

ثبت‌نام وام خودرو فرهنگیان معمولاً به صورت آنلاین انجام می‌شود:

ورود به سامانه: به وب‌سایت رسمی LFCO به آدرس lfco.ir مراجعه کنید.
ایجاد حساب کاربری: اطلاعات هویتی خود را وارد کرده و حساب کاربری ایجاد کنید.
تکمیل فرم ثبت‌نام: فرم‌ها را با اطلاعات دقیق پر کرده و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنید.
تأیید مدارک: مدارک توسط اداره کل آموزش و پرورش و شرکت لیزینگ بررسی می‌شوند.
قرعه‌کشی یا اولویت‌بندی: در صورت محدودیت سهمیه، قرعه‌کشی یا اعلام لیست اصلی و علی‌البدل انجام می‌شود.
واریز پیش‌پرداخت: پس از تأیید، مبلغ پیش‌پرداخت به حساب وکالتی واریز می‌شود.
تحویل خودرو: خودرو پس از طی مراحل اداری، معمولاً بین ۴ تا ۱۱ ماه تحویل داده می‌شود.

نکته: زمان ثبت‌نام معمولاً از طریق بخشنامه‌های رسمی وزارت آموزش و پرورش اعلام می‌شود و توصیه می‌شود اخبار رسمی را دنبال کنید.
۵. بانک‌ها و مؤسسات ارائه‌دهنده وام

چندین نهاد با همکاری صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت LFCO، وام خودرو ارائه می‌دهند:

صندوق ذخیره فرهنگیان: نهاد اصلی ارائه‌دهنده تسهیلات برای اعضای فعال
شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان (LFCO): مدیریت ثبت‌نام و اعطای وام
بانک‌های عامل: بانک‌های سرمایه، صادرات ایران، ملی ایران و رسالت

۶. نکات کلیدی و توصیه‌ها

مطالعه دقیق راهنمای ثبت‌نام و مدارک لازم قبل از اقدام
اطمینان از توانایی مالی برای پوشش اقساط
پیگیری اخبار رسمی وزارت آموزش و پرورش و سامانه LFCO
بررسی شرایط قرارداد و نرخ سود قبل از امضا

نتیجه‌گیری

وام خودرو فرهنگیان ۱۴۰۴، یک طرح حمایتی ویژه برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته است که امکان خرید خودرو با اقساط بلندمدت و نرخ سود پایین را فراهم می‌کند. رعایت شرایط و ارائه مدارک کامل، کلید موفقیت در ثبت‌نام است و استفاده بهینه از این تسهیلات، می‌تواند رفاه و امنیت مالی فرهنگیان را افزایش دهد.
سوالات متداول

۱. وام خودرو فرهنگیان برای چه کسانی طراحی شده است؟
معلمان، مدیران مدارس، کارکنان آموزش و پرورش و بازنشستگان حوزه آموزش.

۲. حداقل سن و سابقه عضویت برای ثبت‌نام چیست؟
حداقل سن ۳۰ سال و حداقل ۳ سال عضویت فعال در صندوق ذخیره فرهنگیان.

۳. مدارک لازم برای ثبت‌نام شامل چه مواردی است؟
کارت ملی، فیش حقوقی، گواهینامه رانندگی، مدارک عضویت صندوق و چک صیادی.

۴. نحوه ثبت‌نام وام خودرو چگونه است؟
از طریق سامانه آنلاین LFCO به آدرس lfco.ir و تکمیل فرم‌ها و بارگذاری مدارک.

۵. مدت زمان تحویل خودرو چقدر است؟
معمولاً بین ۴ تا ۱۱ ماه پس از تأیید مدارک و واریز پیش‌پرداخت.

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

  1. با درود
    ۵۵سال که خیلی از بازنشستگان نمی‌توانند ثبت نام کنند راهنمایی و رانندگی هم تا ۷۰ سال گواهینامه را تمدید می‌کنه شما برای یه خودرو بدرد نخور داخلی سن تعیین میکنید ،از پول خود ما این صندوق جان گرفته و رشد کرده حالا برا یه وام اینقدر صغری و کبری میکنید ؟؟؟؟واقعا که ؟؟؟؟؟؟!!!!!

    به این نظر امتیاز بده
  2. دوستان عزیز اصلاً ثبت نام نکنید این آشغالای ایران خودرو و سایپا رو همینجوری به خورد ما میدن و مدت‌ها باید قسط بدیم وام بدیم به خاطر آشغال

    به این نظر امتیاز بده
  3. حداکثر سن ۶۵ سال خوب است چون با شرایط اعلامی بیشتر همکاران نمی توانند صاحب ماشین شوند

    به این نظر امتیاز بده
  4. سلام لطفا مبالغ پیش پرداخت مشخص شود و مقدار وام و اقساط
    به صرف یک توضیح که اقساطی خودرو می‌خریم نمی‌تونیم برنامه ریزی کنیم .
    پس لطفا شفاف بیان کنید

    به این نظر امتیاز بده
  5. سلام لطفا مبالغ پیش پرداخت مشخص شود و مقدار وام و اقساط
    به صرف یک توضیح که اقساطی خودرو می‌خریم نمی‌تونیم برنامه ریزی کنیم .
    پس لطفا شفاف بیان شود چون از ۴تا ۱۱ ماه مبلغ پیش پرداخت خوابیده و باید بدونیم ضرر میکنیم یا سود .
    خواب پول را باید محاسبه کنید

    به این نظر امتیاز بده
  6. سلام لطفا مبالغ پیش پرداخت مشخص شود و مقدار وام و اقساط
    به صرف یک توضیح که اقساطی خودرو می‌خریم نمی‌تونیم برنامه ریزی کنیم .
    پس لطفا شفاف بیان شود چون از ۴تا ۱۱ ماه مبلغ پیش پرداخت خوابیده و باید بدونیم ضرر میکنیم یا سود .
    خواب پول را باید محاسبه کنیم با این بی ارزش شدن هر روز پول
    پس کامل همه چیز توضیح داده شود نه فقط دنبال پیش پرداخت باشید .

    به این نظر امتیاز بده
  7. واقعا متاسفم با این تصمیم هاتون ، معلم که کلا ۲۰ تومن دریافتی نداره که ماهی ۱۸ تومن قسط ماشین بده . خیلی زشت هست که معلم هنوز ماشین نداره و شما هم دنبال حقوقش هستید . اون از سپینو که مسخره بازی بود . کل دنیا با معلم پیشرفت کردند مسئولین ما هنوز نفهمیدن .

    به این نظر امتیاز بده
  8. واقعا متاسفم با این تصمیم هاتون ، معلم که کلا ۲۰ تومن دریافتی نداره که ماهی ۱۸ تومن قسط ماشین بده . خیلی زشت هست که معلم هنوز ماشین نداره و شما هم دنبال حقوقش هستید . اون از سپینو که مسخره بازی بود . کل دنیا با معلم پیشرفت کردند مسئولین ما هنوز نفهمیدن .

    به این نظر امتیاز بده
  9. سلام اگرگواهینامه نداشته باشید باید چکار کرد.این گزینه ها خیلی بیخودی هست هرکس عضو هست سهمیه داشته باشد شرط سن .گواهینامه خیلی بیخودی هست

    به این نظر امتیاز بده
  10. ننظرم تنها راه نخریدن ماشین … تا تویی انبار بمونه بپوسه وقتی که 5میلیون ثبت نام کننده داشته باشه…. همین آش وهمین کاسه

    به این نظر امتیاز بده
  11. با سلام ، چگونه یک معلم یا بازنشسته که حداکثر حقوقش بین ۱۵ الی ۲۰ میلیون تومان است چگونه میتواند از این طرح استفاده کند بنطر مسولینی که این طرح را اراییه داده اند ایااز حقوق فرهنگیان و بازنشستگان بی خبرند ، البته که خبر دارنند ، باز هم این طرح مال کسانی است که حقوقهای بالا می گیرنند پس باز هم عدالت را نتوانستند برقرار کنند اگر عیر از است نطری است واصح توصیح دهند چقدر باید حقوق بگیر در اموزش و پرورش و یا بازنشستگان تا بتواند از این طرح استفاده کند مگر با این حقوفهای فرهنگیان میتوانند اینگونه خودرو خریداری کنند فقط خیلی اندک می توانند استفاده کنند ان هم معلوم است چه کسانی هستند پس خواهشمند است این نوع طرحها را جزء رفاهیات برای فرهنگیان و بازنشستگان بحساب نیاورید ،، بازنشسته

    به این نظر امتیاز بده
  12. باعرضدرودوس وشخصیت معلمپاس خواهشی که دارم اینست باتوحه به جایگاه‍ معلمین حتی هیتلربقول اعلامعده ای خونخوارکه من نمی تواپم قضاوت کنم همه شاغلین رابه‌حنگ احباری نمودالامعملین که مورداعتراض سایرین قرار میگیردوایشان میگویدکه اگردکتر،مهندس…ًکشته شوند معلم دوباره میسازدواگرمعلم کشته سود جامعه وکشوره آینده سازان این مرزوپومم‌خواهدمرد درنظام جمهوری اسلامی نبایدباتوجه به سفارسات موکد اهل بیت به علم…..حال خواهش دارم کهدرموردخودروشیک واقساط بلندمدت حتی الامکان منزل وخاصه البسه باکیفیت وباکیفیت وباتوحه به حقوق دریافتی بلندمدتبلندمدت ویابویژه بازنشستگان که جوانی خودراصرف آموزش آینده سازان این مرزوبوم البسه هارابلندترویاحایزه روزمعلم‍ اهداگردد ودرآخردادن ماشین باپرداخت پیش پرداخت تحویا شود که خوداستفاده نمایدنه قرآن‌خوانو ممنون

    به این نظر امتیاز بده
  13. به نظرتون یه بازنشسته پول پیش پرداخت از کجا بیاره ،وجدانتون کجا رفته ،هرجا یه بیمه ورشکسته،یه موسسه ورشکسته ازمعلمان استفاده می کنید،چرا از ارگانهای دیگه کمک نمی گیرید برای ورشکسته ها،اگر صندوق ذخیره سی ساله هر معلمی بعدازبازنشتگی قانونی حساب میشدسهم هربازنشسته بالای پنج میلیارد بود ،هم صاحب خونه وهم صاحب ماشین میشد.بااین کارا دارید اموزش وپرورش کشور ،قلب کشور ،نبض کشور نابود می کنید.نابودی اموزش
    پرورش= نابودی کشور.شما ها دارید وام پفک نمکی میدید،
    وام ماشین که معلوم نیست چقده ! شما ها یه نگاه به دریافتی معلما کردید،من شخصا نمی تونم وام بگیرم چرا؟ چون باید اجاره خونه بدم. پول اب،برق،گاز،خوراک،پوشاک،هزینه دانشجو ودانش امو
    کرایه سرویس دانشجو،دانش اموزبدم .میدانید پول لوازم التحریر یک دانش اموز الان چقدره؟کاسه وکوزه هاتون جمع کنید بااین وام های درصد بالا،موسسات ورشکسته ،دیگه حوصله هیچی نداریم
    نابودمون کردید.ویزیت چشم پزشک ۵۰۰هزارتومان،اونوقت بیمه هزینه کل عینک ۵۰۰هزارتومان تعهد داده،دلمون به چی خوش باشه.

    به این نظر امتیاز بده
  14. به نظرتون یه بازنشسته پول پیش پرداخت از کجا بیاره ،وجدانتون کجا رفته ،هرجا یه بیمه ورشکسته،یه موسسه ورشکسته ازمعلمان استفاده می کنید،چرا از ارگانهای دیگه کمک نمی گیرید برای ورشکسته ها،

    به این نظر امتیاز بده
  15. وام نمی‌خواهیم سهم مالکانه رو به اعضای صندوق بدهید خودشون بهترین ماشین خریداری می‌کنند به هوش باشید فرهنگیان

    به این نظر امتیاز بده
  16. صندوق ذخیره فرهنگیان از ترس اعتصاب سراسری داره این وام رو میده چون فرهنگیان شاغل و بازنشسته دارن راجع به تملک خود بر املاک و دارایی خودشون فعالیت می‌کنند که هر فرهنگی حداقل ۶, میلیارد سرمایه شاملشون میشه از همین الان ترس کردند

    به این نظر امتیاز بده
  17. با عرض سلام بزرگواران مسئول چرا سن ۵۵ در نظر گرفته‌اید من الان ۶۰ سالم هست چرا نتونم ثبت نام کنم.

    به این نظر امتیاز بده
  18. هروقت سهم مالکانه۱۴۰۱پرداخت کردند به راحتی
    می توان خودرو مورد نظر را خریداری کرد.یه معلم بازنشسته بعد از سی سال خدمت نتونه ماشینی که دوست داشته سوار بشود واقعا به این عدالت ،ای وای ،ای وای،ای وای

    به این نظر امتیاز بده
  19. با همه توضیحاتی که ارائه شده مبلغ وام مشخص نیست.
    از اینکه چه میزان می‌خواهیم وام بگیریم و آورده ما چقدر باید باشد و قیمت خودرو چه مبلغی می باشد؟؟؟؟

    به این نظر امتیاز بده
  20. حقوق معلمانش را ده برابر کرد

    سی سال پیش ماهاتیر محمد رهبر مالزی حقوق معلمانش را ده برابر کرد، وقتی اعتراض کردند، درجواب معترضان گفت : من برای فرزندان مالزی یک سرمایه گذاری کردم که نتیجه آن را بیست سال بعد می بینید.. و امروز مالزی شده جزو سی کشور اقتصادی بزرگ جهان…وووووواینجا معلمان ما در اسنپ ونگهبانی مجتمع ها وگلخانه ها مشغولند این سرمایه گذاری را چه کسی کرد ؟؟؟؟؟؟

    به این نظر امتیاز بده
  21. باسلام. این مطلب یا آگهی ضایعاتی یابهتر بگویم هجونامه مقام معلمان است و شایسته خود تنظیم کنندگان آگهی است.
    درچند سطر این آگهی تا تونسته اند به معلمان اهانت کرده اند.ازخداوند یاور مظلومان ذلت و خواری همه کسانیکه به این شکل با پول فرهنگیان بدون هیچ شرمی تجارت و سود افزایی میکنند خواستارم.

    به این نظر امتیاز بده
  22. شرط حداکثر سن 55سال چه معنایی دارد؟ یعنی فرهنگی بالای 55 سال فوت شده محسوب می شود؟ این توهین به به فرهنگیان پیشکسوت است. اصلاح کنید این شرط توهین آمیز را

    به این نظر امتیاز بده
  23. شرط حد اقل سن ۵۵ سال برای متقاضیان ثبت نام منصفانه نیست. بنده فرهنگی شاغل با ۳۲ سال سابقه و مدرک دکترا هستم ولی چون متولد ۴۸ هستم و ۵۶ سال دارم قرار به ثبت نام نیستم ، در حالی که سابقه عضویت در صندوق ذخیره، از بدو تاسیس تا کنون می باشد.

    به این نظر امتیاز بده
  24. من با ۲۶ سال سابقه سال ۱۴۰۰ بازنشسته شدم و از صندوق انصراف دادم بیشتر از ۲۰ سال عضویت داشتم هیچ تسهیلاتی نه از آموزش و پرورش نه صندوق دخیره دریافت نکرده ام حالا این شامل حال من میشه؟

    به این نظر امتیاز بده
  25. سلام روزتون بخیر بنده فرهنگی بازنشسته هستم باسن ۵۴سال
    بیشتراز۲۰سال عضو صندوق ذخیره بوده ام ولی موقع بازنشستگی سال ۹۷ تسویه حساب کردم سوال:آیامیتوانم دراین طرح لیزینگ ثبت نام کنم ؟ممنونم پاسخ بدین

    به این نظر امتیاز بده
  26. جیب ما رو نزنید خودرو پیشکش تان. اگر لطف کنید سهم ما از ارزش مالکانه اندوخته ی ۲۵ ساله عضویت در صندوق ذخیره ما را به ما بدهید ، ۵ تا از این خودروهای شما رو در بازار آزاد نقدی می خریم.

    به این نظر امتیاز بده
  27. سلام فرهنگیان عصوصنودق که بازنشست سده اندوباصندوق تسویه کردندآیامی توانندثبت نام کنند

    به این نظر امتیاز بده
  28. سلام.چرا شرط سنی گذاشته شده.شاید یکی سنش بالای ۵۵ هست و از ابتدای تاسیس،عضو صندوق بوده اینجوری که حقش پایمال میشه.شرط سنی رو بردارن.

    به این نظر امتیاز بده
  29. اخه ابله وقتی میگی شامل بازنشسته فرهنگی میسه اونوقت چرا میگی نباید بالای ۵۵سال سن داشته باشه کمی شعور و درک چیز خوبیه یه معلم‌۳۰ سال کار میکنه حداقل اگه تو ۲۵سالگی شاغل شده باشه الان ۵۵ سالشه این دیگه چه شرایط مزخرفیه برید خودتونو مسخره کنید معلم حرمت داره اگه نمیدونید بفهمید التماس شعور و کمی درک و تفکر

    به این نظر امتیاز بده
  30. با عرض سلام
    آیا بازنشسته بالاتر ۵۵ سال به نظر شما باید بره قبرستون قبر بخره شما نماینده خدا هستید که سن بالاتر ۵۵ سال دیگه نه نیازی دارد ونه توانایی انجام کار ونه می تونه از خدمات استفاده کند و وووو خیلی چیزهای دیگه
    خدا خیرتون بده دست بردارید از ایده ها وفکر های مسخرتون دیگه دست از تضعیف وبازیچه قرار دادن بازنشسته ها بردارید کمی فکر کردن واندیشدن به کاری که می خواهید انجام دهید نتیجه ی بهتر ومطلوبتر خواهد داد و کسی رو هم آزار نمی دهد
    پس تا می توانی دلی بدست آر دل شکستن هنر نمی باشد مسلمان

    به این نظر امتیاز بده
  31. سلام..جالبه میدونن هیچ بازنشسته ای عضو صندوق ذخیره نیست اما با سر و صدای زیاد اسم بازنشسته ها رو میارن بعد جالبتر اینه که سقف سنی رو هم گذاشتن 55 سال یعنی عملا به هیچ بازنشسته ای تعلق نمی گیره

    به این نظر امتیاز بده
  32. ایا برای باز نشستگان هم شرایط سنی وجود دارد.
    ۲ . عضو فعال در صندوق باز نشستگان یعنی چی ایا باز نشسته بودن بعد از ۳۰ سال کافی نیست.

    به این نظر امتیاز بده
  33. ایا برای باز نشستگان هم شرایط سنی وجود دارد.
    ۲ . عضو فعال در صندوق باز نشستگان یعنی چی ایا باز نشسته بودن بعد از ۳۰ سال کافی نیست.

    به این نظر امتیاز بده
  34. ما بازنشسته ها ۲۵ سال عضو صندوق ذخیره بودیم وسال ۸۸ بازنشست شدیم وبه اجبار ما رو از صندوق حدف کردن هیچ مزایایی براز ما نداشته حالا بعد از عمری زحمت زانو درد وکمردرد تقاضای یه ماشین داریم درحال حاضر هم وسیله نه خودم نه همسرم نداریم چون برای فرزندم شغل ایجاد کردیم شما بگید چه کنیم

    به این نظر امتیاز بده
  35. نه تا این ا در صندوق ذخیره مثل یابو هم توربه هم ازخوردن می خورند به ما بازنشستگان چیزی نمی رسه$$$$

    به این نظر امتیاز بده
  36. سلام
    وتشکر از پیشنهاد این طرح
    اما20 سال سابقه کار چیه دیگه که شرط گذذاشتید

    به این نظر امتیاز بده
  37. با سلام، چرا شرایط سنی تا ۵۵ سال گذاشتین؟ اونی که تا حال از شرکت لیزینگ استفاده نکرده و تازه میخواد یه چیزی بخره! یعنی دیگه براش ارزش قائل نیستین ؟

    به این نظر امتیاز بده
  38. آیا شرط سنی برای بازنشستگان الزامی هست؟اگراینچنین باشداکثربازنشستگان ازدریافت وام محروم میشوند

    به این نظر امتیاز بده
  39. نوشته حداقل سن ۳۰ سال و حداقل سابقه ۲۰ سال. یعنی طرف باید از ۱۰ سالگی شروع به کار می‌کرده. تازه برسه به اینجا که با منت یک سال بعد با پیش پرداخت، یه ماشین نامعلومه سودی، بصورت قرعه کشی، تحویلت بدن.
    آیا بنظر شما این روزهای خفت بار تموم میشه …

    به این نظر امتیاز بده
  40. هرجا که قرار سود کلان بگیرند ،معلمان بدبخت رو مورد توجه قرار میدن ،اونوقت سایر ادارات وارگانها وام بدون بهره ،پاداش‌ و بهره وری و …میدن

    به این نظر امتیاز بده
  41. یا سهم مالکانه از صندوق ذخیره فرهنگیان ،ما بازنشسته های سال ۱۴۰۰ را بدهید ، یا ما هم بتوانیم از خودرو ووام استفاده کنیم ، این چه مسخره بازی است دراوردید نه پولمان را میدهید نه سهم نه خودرو نه وام چه هیزم تری فروختیم بهتان؟
    این دزدی در روز روشنه این مملکت صاحب نداره عده‌ای دزد مشغول چپاول ثروت معلمان بازنشسته شده اند؟

    به این نظر امتیاز بده
  42. یا سهم مالکانه از صندوق ذخیره فرهنگیان ،ما بازنشسته های سال ۱۴۰۰ را بدهید ، یا ما هم بتوانیم از خودرو ووام استفاده کنیم ، این چه مسخره بازی است دراوردید نه پولمان را میدهید نه سهم نه خودرو نه وام چه هیزم تری فروختیم بهتان؟
    این دزدی در روز روشنه این مملکت صاحب نداره عده‌ای دزد مشغول چپاول ثروت معلمان بازنشسته شده اند؟

    به این نظر امتیاز بده
  43. سلام ديگهبگوييد نمي دهيد خلاصي چرا منت سر فرهنگيان بعلاوه فرهنگيان بازنشسته ميگذاريد خجالتي هم حول است سالها اندوخته فرهنگيان باغل و زنجير در حيابهاي شخصية و رانتي ميگردانيد و وقتي به صاحبان سرمايه ميرسد شرايط ارائه خدمات ليزينگي مريخي مياوريد مانند سن و جك صيادي و حساب والتي اين كجاش خدمات است

    به این نظر امتیاز بده
  44. این طرح دارای تبعیض چرا که کسانی که سالها در آموزش وپرورش زحمت کشیدن و همه شرایط را دارند شما شرط سنی گذاشتین مثلا من همه شر ا یط را دارم منتها این شرط شما که بیشتراز ۵5 سال باشدنارمثلا بنده متولد سال45 13 . لذاخواهشمد است. اتهازنمایید که شامل ما نیز بشود که سالها در آموزش وپرورش زمزحمت کشیده با تشکر

    به این نظر امتیاز بده
  45. سلام
    وقتی حداکثر سن ۵۵ سال تعیین شده یعنی از اسم بازنشسته به عنوان دکور استفاده شده و بازنشسته نمیتونه از این طرح استفاده کنه.

    به این نظر امتیاز بده
  46. باسلام واحترام. برای بازنشستگان هم همین شرايط سنی مد نظر است يا بازنشستگان شرايط سنی ندارند .؟

    به این نظر امتیاز بده
  47. سلام وقت بخیر.اولا” من سال۱۴۰۱بازنشست شده ام ولی قبل ازآن در عضویت صندوق ذخیره فرهنگیان بوده ام.آیاشامل بنده می شود؟ثانیا”نوع خودرو مشخص شده یاخیر؟

    به این نظر امتیاز بده
  48. سلام همه ی کارهاتون اینطوریه
    اینجا نوشته حداقل ۳۰ سال سن داشته باشه و باید۲۰ سال استخدامش گذشته باشه یعنی تو ۱۰ سالگی استخدام شده
    در صورتیکه من خودم ۱۹ ساله تو آموزش و پرورش خدمت می کنم واز بس حق التدریس و … نگه داشتن سابقه ۷ سال و جند ماه نوشتن . مشکل اینه ۴۱ سالمه با این سابقه متاسفانه طوری برنامه‌ریزی می کنن که کمتر وسی از تسهیلات استفاده می کنه و حسرت به دل میزارن متاسفم

    به این نظر امتیاز بده
  49. سلام وقتی باید سن متقاضی بازنشسته بیشتراز ۵۵ سال نباشد کدام بازنشسته موفق به درخواست وتحویل خودرومیشود اسمش بازنشستگان است نوددرصد بازنشستکان سنشان بالای ۵۵ سال است که شامل این طرح اقساطی نمیشوند.پس چرا……؟

    به این نظر امتیاز بده
  50. من سابقه کارم ۲۰ سال نیست اما آیا بعد از ۱۶ سال کار کردن حق من نیست یک ماشین خوب سولر یشم

    به این نظر امتیاز بده
  51. من سابقه کارم ۲۰ سال نیست اما آیا بعد از ۱۶ سال کار کردن حق من نیست یک ماشین خوب سولر یشم آیا حق من معلم که حنجرم داغون شده و بخاطر سرپا ایستادن دچار زانو درد شدم یک ماشین خوب سوار بشم

    به این نظر امتیاز بده
  52. سلام پس زحمت نکشید و ابرو معلم ها رو هم نبرید این چه خدماتی است به فرهنگیان بازنشسته 55 سال از کجا بیاوریم خیلی ممنون فقط لطفا آنقدر تبلیغات برای معلم ها نکنید با این شرایطی که گذاشتید انگشت شمار شاید بتواند ثبت نام کند خدا رو شکر خیری از آموزش ‌ پرورش به مانرسیده هیچوقت

    به این نظر امتیاز بده
  53. شرایط سنی برای اعضا قراردادن غیر عادلانه است ،با این شرایط اولین سهام داران را حذف کرده اند.

    به این نظر امتیاز بده
پشتیبانی سایت