اخبار آموزش و پرورشاخبارفرهنگیانپربازدید امور اداریخبر فرهنگیانصدای معلمصفحه نخست

طرح رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش درحال بررسی است

نظام‌الدین موسوی: طرح رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش درحال بررسی است

✔️چرا دولت در ۸ سال گذشته برای رتبه بندی معلمان اقدامی انجام نداد؟

?سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ضمن تقبیح هرگونه سیاسی کاری و شایعه پردازی درباره لایحه رتبه بندی معلمان: این لایحه که کلیات آن با رای قاطع نمایندگان مصوب شده هم اکنون طبق فرایند قانونی در کمیسیون آموزش درحال بررسی جزئیات است.

?تاکید مجلس این است که حفظ منزلت، جایگاه و شأن معلم در همه ابعاد مهم است و دولت باید اولویت اصلی خود را بحث آموزش و پرورش قرار دهد.

?مجلس نسبت به مشکلات نیروی انسانی آموزش و پرورش و نیز مسائل معیشتی معلمان اشراف کامل دارد و از همین رو مجلس در لایحه دولت به نفع معلمان تغییرات جدی ایجاد کرده تا مسائل معلمان به صورت اصولی حل شود.

?سوال و ابهام مهمی که دولت آقای روحانی باید به آن پاسخ دهد این است که چرا در ۸ سال گذشته برای رتبه بندی معلمان فکری نکرده و فقط شعار داده و اکنون در روزهای پایانی این دولت حجم اظهارنظرها و وعده و وعیدهای مقامات دولت به معلمان افزایش یافته است؟

?از آن جایی که این لایحه پس از تبدیل شدن به قانون باید توسط دولت آینده اجرا شود، لذا ضروری است که دیدگاه دولت آینده نیز درباره آن گرفته شود تا ان شاء الله پس از تبدیل شدن این لایحه به قانون مشکلی در اجرای آن شاهد نباشیم.
‌‌اینجا کامنت بگذارید?

جزوه کتاب سوالات استخدام آموزش وپرورش
ثبت اصلی نوین استخدام آموزگاری 1404 در ایتا اینجا کلیک کنید
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید