عدم صدور احکام رتبه بندی معلمانی که منتقل شده اند
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

عدم صدور احکام رتبه بندی معلمانی که منتقل شده اند

خلاصه جلسه وبینار مدیران مدارس درباره رتبه بندی و اعتراضات رتبه بندی
عدم صدور احکام رتبه بندی معلمانی که منتقل شده اند معلمانی که با شروع سال تحصیلی جدید انتقالی گرفته و به منطقه ای دیگر منتقل شده‌اند تا این لحظه برای آنها حکم رتبه بندی صادر نشده است. سه هفته پیش که برای معلمان زیر ۳ سال سابقه احکام صادر شد نیز برای افرادی که انتقالی […]

عدم صدور احکام رتبه بندی معلمانی که منتقل شده اند

معلمانی که با شروع سال تحصیلی جدید انتقالی گرفته و به منطقه ای دیگر منتقل شده‌اند تا این لحظه برای آنها حکم رتبه بندی صادر نشده است.

سه هفته پیش که برای معلمان زیر ۳ سال سابقه احکام صادر شد نیز برای افرادی که انتقالی داشتند حکمی صادر نشد.

⭕️ انتظار می رفت در این مدت سه هفته وزارتخانه و واحد مربوطه این مشکل را برطرف نماید تا احکام رتبه بندی برای تمام همکاران صادر شود.

🔸️همچنین برای معلمانی که جابجایی مدرسه داشته یا اگر مدیر جدیدی که جایگزین مدیر بازنشست شده دسترسی برای تایید مستندات نداشته برای آن معلم هم حکم صادر نشده، در کنار آن برای معلمانی که در این مدت بازنشست شده یا معلمانی که بعد از ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ مشغول به کار شده اند نیز حکم رتبه بندی صادر نشده است.

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد امتیاز: 26

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

  1. سالم من امسال انتقال شدم و رتبه ۱ روهم گرفتم ولی هرمنطقه که میرم میگه اون منطقه باید صادر کنه یکی میگه مبدا یکی میگه مقصد….راهنمایی میکنین

    به این نظر امتیاز بده
  2. یکی از اون راس سازمان فکری به حال استان و شهر ما بکنه
    خدا رو شکر اداره آموزش و پرورش استان هرمزگان هیچ مسئولی نداره
    اگه داره که همشون خوابن
    احکام ما هنوز صادر نشده

    به این نظر امتیاز بده
  3. من سال ۹۹ انتقال شدم امسال هم سال دوم انتقال دائم هستم این چه ربطی به الان داره

    به این نظر امتیاز بده
  4. سلام تو رو خدا هرچه زودتر برای فرهنگیان انتقالی درون استانی حکم رتبه بندی رو صادر کنید به خدا ماهم دخلو خرج داریم زندگی داریم تمام دلخوشی ما به این رتبه بندی بود مشغولیت چکار میکنند

    به این نظر امتیاز بده
  5. حدا خیرتون نده ان شالله
    مگه ما معلمانی که انتقالی کرفتیم امرارمعاش نداریم
    واگذارتون کردیم به خدا هر کس باعث وبانی این بی عدالتی است

    به این نظر امتیاز بده
  6. کسی خبر داره احکام رتبه بندی معلمان انتقالی موقت صادر میشه یا نه؟؟؟؟
    استان ما اینطوریه یا استانهای دیگه مشکل معلمان انتقالی حل شده؟؟؟
    چون شنیدم گفتن احکام بعضی از معلمان انتقالی حل شده

    به این نظر امتیاز بده
  7. چرا برای فرهنگیان انتقالی داخل استان حکمی صادر نشده پس کی احکام امثال ما صادر میشه ومعوقات مارو میدهندماکه معلمان همین اب وخاکیم معلمان خارج از ایران نیستیم

    به این نظر امتیاز بده
  8. بنده ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ منتقل شدم
    الان برام حکم صادر نشده
    نه اداره مبدا حاضره حکم بزنه نه مقصد

    به این نظر امتیاز بده
  9. با سلام یه فکری برای کسانی که انتقالی گرفتند بکنید چه گناهی کردند که انتقالی گرفتند . احکام رتبه بندی و ترمیم حقوق برای این همکاران صادر نشده.

    به این نظر امتیاز بده
  10. لطفاً هرچه سریعتر وضعیت حکم فرهنگیان انتقالی درون استانی رو مشخص کنیدمگه چه گناهی مرتکب شدیم از مدرسه کم جمعیت به مدرسه پر جمعیت انتقال پیدا کردیم مگه کار و فعالیت نداریم مسولیت چکار میکنند

    به این نظر امتیاز بده
  11. لطفاً هر چه سریعتر یه جواب قانع کننده راجع به فرهنگیانی که انتقال درون استانی دارند بدهند چرا ما بلاتکلیف هستیم

    به این نظر امتیاز بده
  12. چه دلیلی داره برای فرهنگیان انتقالی درون استانی حکم صادر نشده مگه ما معلم این مملکت نیستیم تمام دلخوشی ما این بود آبان حقوق افزایش میابد مارو ناامید کردند مسعولین چکار میکنند

    به این نظر امتیاز بده
  13. انتقال دائم بنده ۱۴۰۰/۶/۳۱بوده حالا میگن حکم انتقالی ها را نمی‌زنیم خراب شده یه چوس مثقالی میخواد افزایش بدهند هی اونور اینور ….

    به این نظر امتیاز بده
  14. بابا ما که انتقالی نگرفتیم بریم کانادا تدریس کنیم توی همین مملکت با همین تورم توی همین مدرسه های فکستنی هستیم از این شهر به اون شهر توی استان خودمون رفتیم

    به این نظر امتیاز بده
  15. ما انتقال درون استانی هستیم
    مگه ما که انتفال گرفتیم الان رفتیم خوش گذرونی یا کار نمیکنیم که حقمونو نمیدن

    به این نظر امتیاز بده
  16. باسلام برای معلمان انتقالی حکم زده نخاهد شد وتا پایان اسفند بلاتکلیف هستند حقوقشان هم همان۵۶۰۰ هست وتاییدات رتبه بندی نیازبه کارهایی داردکه ابلاغشان درسال۱۴۰۱ تاییدزده شود به جز تاییدنهایی زدن ابلاغ پارسال نیزباید تاییدزده شود وتا۲۴ ساعت حکمشان تایید نشودحکم نمیزنن ومعوقات داده نمیشود

    به این نظر امتیاز بده
  17. با سلام.لطفا با احساسات معلمان بازنشسته ۱۴۰۰شهریور بازی نکنید .هر لحظه تایید و منکر میشوید که تعلق میگیرد و …

    به این نظر امتیاز بده
  18. خیلی خبرتون مفید هست ولی چرا هیچ جوابی از هیچ کجا به ما داده نمیشه ؟ و ما انتقای ها رو از بلاتکلیفی بیرون نمیارن؟

    به این نظر امتیاز بده
  19. چرا برای بازنشستگان وسایرین حکمی صادر نشده ؟درحالیکه طبق قانون باید رتبه بندی شامل بازنشستگان بعداز ۳۱ شهریور۱۴۰۰ بشود

    به این نظر امتیاز بده
پشتیبانی سایت