عذرخواهی رییس سازمان زندانها در پی انتشار تصاویری از زندان اوین

رییس سازمان زندان ها درخصوص تصاویر منتشر شده از زندان اوین عذرخواهی کرد.
به گزارش ایسنا، محمدمهدی حاج محمدی در توئیتر نوشت:”درخصوص تصاویر زندان اوین؛ مسئولیت این رفتارهای غیر قابل قبول را پذیرفته و ضمن تعهد به تلاش بر عدم تکرار چنین وقایع تلخ و برخورد جدی با عوامل خاطی؛ از خداوند متعال، رهبر عزیزمان، ملت بزرگوار و زندانبانان شریف که البته زحماتشان تحت تأثیر این خطاها، نادیده گرفته نخواهد شد، عذرخواهم.”
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی