عربستان: گفتگوها با ایران دوستانه است اما تاکنون پیشرفت بزرگی نداشتیم
? فیصل بن فرحان وزیر امورخارجه عربستان شنبه شب در حاشیه نشست گروه ۲۰ گفت: مذاکرات با ایران دوستانه است، اما پیشرفت زیادی نداشته است.
عربستان: گفتگوها با ایران دوستانه است اما تاکنون پیشرفت بزرگی نداشتیم
? فیصل بن فرحان وزیر امورخارجه عربستان شنبه شب در حاشیه نشست گروه ۲۰ گفت: مذاکرات با ایران دوستانه است، اما پیشرفت زیادی نداشته است.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی