عصبانیت نمکی : برگردم تهران خاطیان را توبیخ می کنم
0 از 0 رای
عصبانیت نمکی از مسئولان سیستان و بلوچستان: برگردم تهران خاطیان را توبیخ می کنم/ وزیر بهداشت به مسئولان سیستان و بلوچستان گفت: وقتی شما بیمارستان ۲۲۰ تختی دارید، نباید بیماران زیر پنکه بخوابند. سعید نمکی گفت: وقتی دستگاه اکسیژن هست، چرا باید کمبود اکسیژن باشد؟ من برگردم تهران حتما خاطیان را توبیخ میکنم. قرار نیست […]
عصبانیت نمکی از مسئولان سیستان و بلوچستان: برگردم تهران خاطیان را توبیخ می کنم/
واکسن چینی در راه است،در ویروس جهشیافته فقط ۷۲ ساعت وقت داریم
وزیر بهداشت به مسئولان سیستان و بلوچستان گفت: وقتی شما بیمارستان ۲۲۰ تختی دارید، نباید بیماران زیر پنکه بخوابند. سعید نمکی گفت: وقتی دستگاه اکسیژن هست، چرا باید کمبود اکسیژن باشد؟ من برگردم تهران حتما خاطیان را توبیخ میکنم. قرار نیست بیمارستان را بلااستفاده بگذارند و مریض را با پنکه اداره کنند.
چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید
روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0
تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی