غیر حضوری شدن دانشگاه تهران از ۱۴ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
🔸معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفتگوی اختصاصی با تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران گفت: از ۱۴ فروردین تا ۷ اردیبهشت کلاسهای دانشگاه تهران به صورت مجازی برگزار می باشد.
🔸دکتر کمره ای خاطر نشان کرد: اسکان دانشجویان در مجتمع های خوابگاهی از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ الی ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ مقدور نیست و سلف سرویس های دانشگاه در این بازه زمانی غیر فعال می باشد.
🔸وی افزود: حضور اعضای هیات علمی در محل خدمت، در تمام روز های کاری، الزامی است.
🔸دکتر کمره ای درپاسخ به این سوال که دلیل این تصمیم چیست خاطرنشان کرد: همزمانی ایام یاد شده با ماه مبارک رمضان و مشکلات موجود در بلیط بازگشت دانشجویان پس از تعطیلات نوروز دلیل این تصمیم است.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی