فاصله لایحه دولت در رتبه‌بندی فرهنگیان باهدف قانون‌گذار و انتظار فرهنگیان

فاصله لایحه دولت در رتبه‌بندی فرهنگیان باهدف قانون‌گذار و انتظار فرهنگیان

اصلاحات رتبه‌بندی معلمان دقیق انجام نشد/ همترازی با دانشگاه‌ها قابل اجرا بود
فاصله لایحه دولت در رتبه‌بندی فرهنگیان باهدف قانون‌گذار و انتظار فرهنگیان جبار کوچکی‌نژاد: با توجه به اینکه پیش‌نویس لایحه رتبه بندی را مطالعه کردم این مصوبه، فرهنگیان را اقناع نکرده و با اصل رتبه‌بندی فاصله دارد. مصوبه دولت در خصوص رتبه‌بندی فرهنگیان را در حد قانون خدمات کشوری و یکسری امتیازاتی مالی دانست که منظور […]

فاصله لایحه دولت در رتبه‌بندی فرهنگیان باهدف قانون‌گذار و انتظار فرهنگیان

جبار کوچکی‌نژاد:
با توجه به اینکه پیش‌نویس لایحه رتبه بندی را مطالعه کردم این مصوبه، فرهنگیان را اقناع نکرده و با اصل رتبه‌بندی فاصله دارد.

مصوبه دولت در خصوص رتبه‌بندی فرهنگیان را در حد قانون خدمات کشوری و یکسری امتیازاتی مالی دانست که منظور مدنظر قانون‌گذار نیست

قانون‌گذار اعتقاد دارد که رتبه‌بندی بتواند تحول بنیادین در آموزش‌وپرورش ایجاد کند، رتبه‌بندی یعنی ایجاد انگیزه بیشتر معلمین و ایجاد انگیزه صرفاً با اضافه کردن مبالغ مالی محقق نمی‌شود، باید عنوان معلم و شخصیت معلم با توجه به سوابق و تجربیات تغییر کرده و به استاد تمامی و رتبه‌های دیگر دسترسی پیدا کنند.

این طرح هنوز به مجلس ارائه نشده و احتمالاً بعد از عید در دستور کار قرار بگیرد، با توجه به اینکه لایحه دولت لایحه عادی است در کمیسیون‌ها موردبررسی قرارگرفته تا روی منابع مالی و شاخص‌ها با مشورت متخصصین و کارشناسان مختلف حتی بیرون از مجلس انجام‌گرفته و با یک چکش‌کاری درست ارائه شود تا انتظار قانون‌گذار و فرهنگیان را برطرف کند

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

پشتیبانی سایت