فرصت دوباره برای رتبهبندی ۲ گروه از معلمان
وزارت آموزش و پرورش:
🔹معلمانی که در مرحله نخست ارزیابی رتبهبندی حداقل امتیاز برای رتبه آموزشیار معلم را کسب نکردهاند و عدم احراز رتبه شدهاند از فرودین ماه ۱۴۰۳ فرصت بارگذاری مدارک و ارزیابی مجدد خواهند داشت.
🔹همچنین برای مشمولین رتبهبندی که تاکنون موفق به ثبتنام در سامانه رتبهبندی نشدهاند از تاریخ اول اسفند ۱۴۰۲ امکان ثبت نام و بارگذاری مدارک فراهم میشود.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی