، دقایقی پیش زلزله ای به بزرگی ۳٫۳ ریشتر در عمق ۹ کیلومتری زمین دماوند در استان تهران را لرزاند
چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید
روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!
میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیاز: 7
تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.
زلزله خوبه بزاربیاد
یه ۴ ریشتری بزنه فک کنم خونه ارزون میشه البته خدا کنه کسی نمیره چون راضی به مرگ کسی نیستیم ولی کاش،اقتصاد سرمایه داران مثل اقتصاد ما بشه