🔻قانون جدید معافیت سربازی دو فرزندی
🔹 آخرین خبر معافیت دو فرزندی است که در کمیسیون تلفیق مجلس تصویب شد.
اما در این قانون شرایط معافیت چیست؟
در قانون جدید معافیت سربازی دو فرزند که توسط آقای دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام شد اینطور آمده :
تمامی مشمولان غایب یا فراری یا در حین خدمت سربازی با هر سنی دارای ۳ یا بیش از ۳ فرزند باشند از خدمت سربازی معاف خواهند شد.
تمامی مشمولان غایب یا فراری یا در حین خدمت سربازی با سن بالای ۳۵ سال با داشتن ۲ فرزند میتوانند از قانون جدید معافیت دو فرزندی استفاده کنند و از خدمت سربازی معاف شوند.
نکته مهم
بر اساس مصوبات جدید مجلس دیگر سن ۴۰ سال ملاک معافیت نیست همچنین داشتن ۴ فرزند برای دارندگان سن کمتر از ۴۰ سال لغو خواهد شد و برای معافیت ۳ فرزند کافی است.
جهت تایید نهایی قوانین مصوب در مجلس شورای اسلامی تصویب قانون توسط شورای نگهبان طبق نظر ستاد کل نیروهای مسلح لازم و ضروری است و در صورت تصویب ظرف مدت کمتر از ۲ ماه قانون معافیت دو فرزندی در سراسر کشور اجرا خواهد شد.
خدایا خودت کمک کن تا ما هم بتوانیم از این شرمندگی جلو زن و بچه هایمان بیرون بیاییم و زندگی بدون استرس داشته باشیم
آی کاش مسولین فقط یک بار به حرفی که میزنند پایبند باشند معافیت ۳۵ سال دو فرزندی را اجرا کنند
انشالله رهبر عزیزمان لطفی بکنن و دستور اجرا را ابلاغ کنند من با دو بچه و مستاجر کجا برم؟یا باید معاف کنند مارا یا به همین نحو غایب و محروم از خدمات اجتماعی بمانیم
دست رهبر عزیز ودیگر مسئولین عزیزدرد نکنه انشاالله خداپشت وپناه همه تان باشه کمک بزرگی کردید.
سلام وخسته نباشید
دستون درد نکنه
من از همه جا محروم شدم باسختی زندگیم می چرخه دو فرزند دارم مستاجرم هستم خیلی زندگی برامون مشکل شده یه مشکلی ۲۰ سال پیش داشتم و ۱۲ ماه خدمت کردم نتونستم برم وخودمو بدبخت کردم وحالا زن وبچه هام پای ما باید بسوزند من ۳۹دسالمه
ازمسولین تقاضا دارم یه فکری به حالا همه سرباز فراریها بکنند و اونایی که مستاجرن وهیچی از مال دنیا ندارن
سلام خدا خیرتون بده من کاسب هستم ونیاز به جواز کسب ونیازمند وام هستم خداروشکر
باسلام خدمت شما عزیزان ازآقای دهنوی خیلی تشکر دارم بابت تصویب این طرح انشالله که تا آخر شهریور اجرای بشه تا از این بدبختی راحت بشیم زندگیمون روبراه بشه خدا خیرتون بده
سلام پس چراپلیس+۱۰میگه چیزی برای مانیومده من۳۲ سالمه۳فرزنددارم
اگر درست باشه این خبر ،خدا خیرتون بده ،مرسی ازتون به قرآن حیرون بودیم،با دو تابچه ،مستاجر ،اصلا نمیشد بریم ،زندگیمون ول شده بود
ممنون وسپاسگذارم تو رو به خدا دیگه لغوش نکنیدمثل سال گذشته ضدحال بزنید.
بعید میدونم اجرا بشه…تا ما رو نکشن بیخیال نمیشن
کاش یکمم به فکر مجردای در حین خدمت بودید که دوسال عکرشون تلف نشه حداقل خدمتو ۲۱ماه میکردید
این قانون بهترین قانونی که تصویب میشه من آرزو دارم همسرم معاف بشه بتونه درس بخوانه .
سلام.خسته.نباشین
من.۳۷سال.سن.دارم
باسه.فرزند.معاف
میشم.ازخدمت
یه.فرزندمعلول.خلیی
شدیدهم.دارم
سلام.خسته.نباشین
من.۳۷سال.سن.دارم
باسه.فرزند.معاف
میشم.ازخدمت
سلام من ۳فرزنددارم و۳۷سال سن دارم آیا بنده هم معاف میشوم
با سلام ببخشید من پدر ۳فرزند هستم و۳۰سال سن دارم آیا معافیت شامل حال بنده میشود