ماجرای مسمومیت چند دانش‌آموز در شهرری
وام ۲۰۰ میلیونی فوری (بدون ضامن)
تا 10 تیرماه | احراز هویت با کد ملی الزامی
ثبت‌نام 🚀
🛡 نماد اعتماد 🔒 درگاه امن

ماجرای مسمومیت چند دانش‌آموز در شهرری

صبح امروز برخی دانش‌آموزان یک مدرسه دخترانه در شهرری علائم مسمومیت خود را به مسئولان مدرسه اعلام کردند. با توجه به تعداد دانش‌آموزانی که اظهار ناراحتی کرده بودند، تعدادی از آنها به بیمارستان فیروزآبادی و بیمارستان هفتم تیر منتقل شدند. ‌ تا این لحظه مسئولان مدرسه، آموزش و پرورش و سایر مسئولان شهر ری در […]

صبح امروز برخی دانش‌آموزان یک مدرسه دخترانه در شهرری علائم مسمومیت خود را به مسئولان مدرسه اعلام کردند.

با توجه به تعداد دانش‌آموزانی که اظهار ناراحتی کرده بودند، تعدادی از آنها به بیمارستان فیروزآبادی و بیمارستان هفتم تیر منتقل شدند.

‌ تا این لحظه مسئولان مدرسه، آموزش و پرورش و سایر مسئولان شهر ری در این زمینه اظهارنظری نکرده‌اند. / تسنیم

مادر یکی از دانش‌آموزان که در بیمارستان حضور داشت، درباره علت این اتفاق به خبرنگار تسنیم: آن‌طور که بچه‌ها گفتند، ابتدا یکی از بادکنک‌های هلیومی که داخل سالن مدرسه بود ترکید و دانش‌آموزان احساس سوزش گلو کردند.

چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

آیا از مطلب بالا راضی هستید؟

نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید

تبلیغات متنی

پشتیبانی سایت