ما با فرهنگیان تفاهم کردیم دیگر درباره پرداخت مطالبات صحبت نکنیم!
وزیر آموزش و پرورش درباره رتبهبندی معلمان بیان کرد: این موضوع در دستور کار دولت است و تاکنون در یک جلسه دولت درباره آن بحث شده و ادامه آن باقی مانده است که امیدواریم همین روزها بهتصویب برسد؛ در بودجهای که مصوب شده اعتبار مورد نیاز برای رتبهبندی پیشبینی شده است و در تصویبنامه مجلس نیز این اعتبار پیشبینی شده است.
ما با فرهنگیان تفاهم کردیم دیگر در این باره صحبت نکنیم! همکاران ما مطالبات را از ادارات پیگیری کنند، نکتهای که میتوانم اطمینان دهم این است که همه مأموریت ما این است تلاش کنیم تا هیچ مشکلی برای فرهنگیان وجود نداشته باشد
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی