معاون پرستاری وزارت بهداشت: برمبنای فرمول جدید، ضریب ریالی اضافهکار همکاران پرستار نسبت به میانگین سالهای گذشته نزدیک به ۲.۵ برابر افزایش یافته است. اضافهکار پرستاران تا آبان ماه بر اساس فرمول قدیم و پس از این ماه برمبنای فرمول جدید پرداخت میشود. پرداخت معوقات اضافهکار پرستاران با بهرهگرفتن از اعتبار جدید در دستور کار […]
معاون پرستاری وزارت بهداشت:
برمبنای فرمول جدید، ضریب ریالی اضافهکار همکاران پرستار نسبت به میانگین سالهای گذشته نزدیک به ۲.۵ برابر افزایش یافته است.
اضافهکار پرستاران تا آبان ماه بر اساس فرمول قدیم و پس از این ماه برمبنای فرمول جدید پرداخت میشود.
پرداخت معوقات اضافهکار پرستاران با بهرهگرفتن از اعتبار جدید در دستور کار قرار دارد.
چقدر این خبر مفید بود؟ راضی هستید
روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0
تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.
نظرات + سوالات خودتان را ارسال کنید
تبلیغات متنی